گوشی نو

بالاخره بعد از کلی بالا پایین کردن، بودجه ام را بررسی کردن، مزایا و معایب لیست کردن، بالاخره بین آیفون و سامسونگ، همان برند همیشگی یعنی سامسونگ را خریدم. نه که اهل ریسک و امتحان چیزهای تازه نباشم راستش از نظر اقتصادی وقتی قیمت مدلهای معادل مقایسه کردم اصلا به صرف نبود چون آیفون چیزی حدود ۶۰۰ دلار گرانتر درمی آمد. دلیلی که گوشیم را عوض می کنم هم این است که وقتی کاور نداشت از دستم افتاد بدنه اش ترک خورد و دوربینش هم کیفیت سابق را ندارد. از طرفی مدل پنج سال پیش است و دیگر آپدیت جدید نمی آید. توانستم حدود ۴۰۰ دلار تخفیف بگیرم به خاطر healthcare worker بودن و همچنین پس فرستادن گوشی قدیمیم. ایرپاد و کاور و محافظ صفحه هم گرفتم و مجموعا با قیمت خیلی خوبی توانستم گوشیم را نو کنم. البته هنوز به دستم نرسیده، فکر کنم دو روز دیگر پست می کنند. همسرجان اول که اصرار داشت آیفون بخرم و وقتی دید من زیاد برایم فرقی نمی کند اصرار کرد که note بخرم که قلم هم دارد اما راستش مدلش زیادی یوغور و گوشه دار بود و من کلا از قلم زیاد استفاده نمی کنم. حالا هروقت به دستم رسید می نویسم چقدر ازش راضی هستم. 

نظرات 14 + ارسال نظر
Fall50 سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 15:35

عزیزم روز پزشک روتبربک میگم.موفق وسلامت باشید

ممنون از تبریکت، اما من پزشک نیستم غزل جان، فارمسیست (داروساز)هستم

بهار شنبه 28 مرداد 1402 ساعت 02:46 http://bahararchitect.blogsky.com

گوشی نو مبارک خانم دکتر منتظر خوندن روزمرگی هاتون با گوشی جدید هستیم فکر کنم خیلی نوشته ها تازه تر میشن.

ممنونم بهار جان، والا گوشی رسیده هنوز فرصت نکردم امتحانش کنم

صاد جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 12:15 http://daftar-naghashi.blogfa.com/

مبارک باشه صحرا جان.

ممنونم صاد جان

بانوی کویر جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 11:55 https://banooyekavir.blogsky.com/

مبارک باشه گوشی جدید صحرا جانم
انگار آدم همیشه با بعضی برندها راحت تره

ممنونم عزیزم
من آیفون تا حالا امتحان نکردم شایدم خوشم بیاد

Fall50 پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 19:13

مبارک باشه عزیزم بهترین پیاما وبرای رو باش دریافت کنید

ممنونم عزیزم

ترنج پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 15:59

من هم بعد از اینکه موبایلم تو مسافرت گم شد دوباره سامسونگ گرفتم چون واقعا به نظر من نمی ارزه که کلی هزینه اضافی فقط بابت اپل بودن گوشی بدم. البته من لیز کردم. یعنی ماهانه 5 دلار میدم برای دو سال و میتونم بعدش گوشی رو عوض کنم.

سلام ترنج جان، واقعا همینطوره، هرچی حساب کتاب کردم نمی ارزید

ترانه پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 04:33

مبارک باشه صحرا جان . چرا کیس مناسب نمیگیرب برای تلفنت مه نگران افتادنش نباشی؟ من هزار بار تاحالا تلفنم افتاده و هیچی هم نشده

کیس داشتم ترانه جان، خراب شد تا یکی دیگه بخرم از دستم افتاد یه ترک بزرگ برداشت البته کلا وقت عوض کردنش هم بود

تیلوتیلو چهارشنبه 25 مرداد 1402 ساعت 01:17 https://meslehichkass.blogsky.com/

مبارکتون باشه خانم دکتر
به سلامتی استفاده کنید
با دلخوش استفاده کنید
یواشکی بگم منم هنوز جز اون دسته هستم که سامسونگ را به آیفون ترجیح میدم ؟؟؟؟

ممنونم گندم جانم
جدای از قضیه ی قیمت، من که کار با سامسونگ برام خیلی راحته تنها دلیلی که آیفون رو در نظر داشتم به خاطر کیفیت دوربینش هست

رضوان سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 19:11 http://nachagh.blogsky.com

عالیه انتخاب تون

ممنونم عزیزم

حیوانِ ناطق سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 16:03 http://heyvanehnateq.blogsky.com

مبارک باشه صحرای عزیزم.

ممنونم بانو جان

مهتا سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 05:15

مبارک باشه صحرا جون

ممنونم مهتا جان

ربولی حسن کور دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 23:54 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
مبارکه
ببخشید اول گوشی قدیمی را براشون فرستادید بعد گوشی جدید را میفرستند؟ اون وقت خودشون چیزهائی که روی گوشی قدیمی داشتین روی گوشی جدید میریزند آیا؟
کاش میفرمودید قیمتش نسبت به ایران درچه حدّیه.

سلام، ممنونم
بعد از رسیدن گوشی جدید یه ماه فرصت دارم اطلاعات گوشیم رو منتقل کنم و گوشی قدیمی رو reset factory کنم و براشون بفرستم. قیمتی هم که گوشی قدیم رو برمیدارن واقعا هیچی نیست برای منی که گوشی قدیمی پنج سال پیش رو داشتم بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار بسته به تمیزی گوشی روی گوشی جدید تخفیف میدن
نسبت پول اینجا به ایران اینقدر بالاست که من معمولا اصلا مقایسه نمی کنم اما همین مبلغ رو من قسطی بدون بهره در دو سال پرداخت می کنم، حدودا ماهی ۴۵ دلار، آیفون ماهی ۷۵ دلار درمیومد بیشتر به خاطر اینکه اولا تخفیف چندانی نداشت دوما کلا برندش قیمت بالاتری داره، حالا شاید پنج سال دیگه آیفون خریدم البته اون موقع هم فکر کنم ذهن من همینطور حسابگر میمونه

قره بالا دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 22:32 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

مبارک باشه خانم دکتر

ممنونم خانم دکتر گل

Baran دوشنبه 23 مرداد 1402 ساعت 21:48

مبارک تون باشه بلامیسر

خیلی ممنونم دعا کنید این یکی از دستم نیفته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد