سالی که گذشت...

دو ساعت و خرده ای تا شروع سال نو باقی مانده. ۲۰۲۳ سالی پر ماجرا برایم بود،

   اتفاقهای خوب آینده سازی اتفاق افتاد مهمترینش فارغ التحصیلی و شروع رزیدنسی بود. اتفاقهای تلح هم کم نبود، تلخترینش از دست دادن دایی محبوبم بود‌. دایی ام از آن آدمهای دوست داشتنی بود که زندگی برایش آمد نداشت. کلی بدبیاری برایش پیش آمد و سخت‌ترینش سکته در اوایل چهل سالگی بود که کل زندگی اش را تحت تاثیر قرار داد. در پنجاه و چند سالگی هم در اثر تشنجی که ناشی از هزارتا درد و مرض بود توی بی کسی و فقر از دست رفت به همین سادگی. برادرم هنوز گیر افتاده توی جهنم افغانستان و شرایط روحی و جسمی اش تعریفی ندارد. مادرم بعد از جدایی از پدرم سختی های زیادی کشید و تازگیها زندگی اش رنگ ثبات به خودش گرفته. چند ماه اول رزیدنسی ام با استرس و فشار زیادی همراه بود در کنار همه اتفاقهای تلخی که در پشت صحنه جریان داشت. همسرم به صورت رسمی trading را شروع کرده و بیشتر پس اندازمان صرف سرمایه گذاری شده. عوض کردن مهد پسرک خوبی ها و بدیهای خودش را داشت‌. از محیط  سختگیرتر به محیط آزادتری آمده اما کیفیت آموزش مهد جدید تعریف چندانی ندارد. خودم هم توی دو سه ماه اخیر وزن اضافه کردم که دارد نگرانم می کند. باید شروع کنم به ورزش کردن. برآیند سال برای هدفهای کاری ام موفقیت آمیز بوده و راضی هستم اما در بعد سلامت روحی و روانی به خاطر همه ی مشکلاتی که گفتم در وضعیت خوبی نیستم‌. دو جلسه مشاوره رفتم‌. تا حدی کمک کننده بود اما حس کردم بیشتر از آن دو جلسه تراپیست چیزی برای ارائه ندارد. تصمیم دارم بگردم تراپیست جدید پیدا کنم و شروع کنم به بازسازی روح و روانم. امیدوارم سال جدید آرامش بیشتری برای همه مان به ارمغان بیاورد.

نظرات 8 + ارسال نظر
زری.. سه‌شنبه 19 دی 1402 ساعت 08:42 http://maneveshteh.blog.ir

امیدوارم سال 2024 برای شما و عزیزانت پر باشه از شادی و موفقیت.
روح دایی تان شاد.

ممنونم زری جان، برای شما هم سالی پر از سلامتی و شادی آرزو میکنم

مینو شنبه 16 دی 1402 ساعت 10:28 http://minoog1382.blogfa.com

برای صحرای قوی وسرسخت که هم پروژه مهاجرت روهندل کرد هم درس‌خواندن ودرکنارش مادرهم بود سالی سراسرخوشی وتوام باسلامتی آرزومیکنم.برای افغانستان هم آرامش وهزارتاخوبی وخوشی...

ممنونم از آرزوهای خوبت مینو جان

رضوان سه‌شنبه 12 دی 1402 ساعت 06:48 https://nachagh.blogsky.com/

سلام.در سالی که گذشت برات نوشتم نازنین هستی .تازه شناخته بودمت.تسلیت بابت فوت دایی محبوت.خدا یار و یاور خانواده ات باشد تا دغدغه شون را نداشته باشی.همسرت ،پسرت،مادرت، خواهرت ، برادرت و پدر ت آرام جانت باشند .سال بهتری پیش رو داشته باشی .مرا همچنان به شرط (حیات من)در کنار خواهی داشت.

رضوان عزیزم یکی از اتفاقات خوب سال گذشته شناختن شما و وبلاگ تون بوده، انشاالله سالیان سال سایه تون بالای سر خانواده و عزیزانتون برقرار باشه

آسمان دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 23:04 http://avare.blog.ir

سال نو مبارک صحرا
امیدوارم سال خوبی در پیش رومون باشه

سلام، ممنونم آسمان و من هم امیدوارم

مهتا دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 06:07

صحرا جون سال نوی میلادی رو بهت تبریک میگم
بابت از دست دادن داییت متاسفم
خداروشکر که زندگی مامانت ثبات پیدا کرده و امیدوارم بزودی برادرت به سلامتی از افغانستان خارج بشه

ممنونم مهتا جان، من هم امیدوارم امسال چرخ گردون به شادی و سلامتی بچرخه برای همه مون

زهره دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 01:53

سال نو مبارک و پر از شادی و سلامتی و برکت

ممنونم زهره عزیزم

تیلوتیلو دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 00:41 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام عزیزم
امیدوارم سال پیش رو سال بینظیری باشه برات
با همه مشکلات و سختی ها تو دختر قوی و سرسختی هستی

سلام گندم جانم، ممنونم عزیزم، تو خودت اسطوره ی سرسختی و قوی بودن هستی

ربولی حسن کور یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 22:30 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
زندگی همینه گاهی خوشی گاهی غم
مهم اینه که شما تونستین باوجود مشکلات به تلاشتون ادامه بدین و به هدفهاتون نزدیک تر بشین
امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشید

سلام، ممنونم آقای دکتر، با دعای خیر شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد