بعد از مدتها

امروز رور آخر روتیشن  پیوند اعضا بود. چهار هفته ای که مثل برق و باد گذشت و باعث شد تصمیمم را برای تخصص بگیرم. از هفته پیش شروع کرده ام به تماس گرفتن با بیمارستانهایی که رزیدنسی پیوند اعضا را برای فارمسیستها دارند. تلاشم بی نتیجه هم نبوده. با یکی از بیمارستان‌های عالی در زمینه ی پیوند اعضا تماس گرفته ام. با رزیدنتشان تلفنی حرف زدم و هفته دیگه یک جلسه ی آشنایی مجازی دارم با رزیدنت و مدیر بخش رزیدنسی، دعا کنید خوب پیش برود. به قول مگان مدیر بخش خودمان، اگر قرار باشد سال دیگر آنجا باشم همه چیز خوب پیش خواهد رفت. با چندتا بیمارستان خوب دیگر هم هفته دیگر جلسه دارم و باید از الان لیست سوالهایم را مرتب کنم. هیجان خوشایندی دارم این روزها چون می دانم چه میخواهم و دارم در مسیرش پیش می روم. 
نظرات 5 + ارسال نظر
مینو دوشنبه 1 آبان 1402 ساعت 03:56 http://minoog1382.blogfa.com

بهترین هادرانتظارت عزیزم

ممنونم مینوی عزیزم

Fall50 شنبه 29 مهر 1402 ساعت 13:24

موفق باشید عزیزم فقط میتونم بپرسم شما رشته ای که بااون وارد دانشگاه شدید وبه این مرحله رسیدید چه بود

PharmD یا دکتری فارمسی/داروسازی

مهتا شنبه 29 مهر 1402 ساعت 09:57

صحرا جون حتماً دعات میکنم و امیدوارم اون چیزی که دوست داری واست رقم بخوره عزیزم

ممنونم مهتای عزیزم، مرسی که هستی

ربولی حسن کور شنبه 29 مهر 1402 ساعت 07:24 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
مطمئنید که در بخشهایی که در ماههای آینده خواهید گذراند بخش بهتری پیدا نخواهید کرد؟

سلام، بله بخش‌های بعدی رو خودم انتخاب کردم، مراقبتهای ویژه عمومی، مراقبتهای ویژه قلب، پیوند مغز استخوان، مدیریت داروخونه و بیماریهای عفونی، همه رو در راستای تقویت پایه ام برای پیوند اعضا انتخاب کردم البته که شغل رویایی من پیوند قلب هست

تیلوتیلو شنبه 29 مهر 1402 ساعت 01:28 https://meslehichkass.blogsky.com/

بهترین ها در انتظارت هست
چون با قلب مهربونت داری با تمام توان تلاش میکنی
خدا پشت و پناهت

ممنونم گندم جان، به امید خدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد