دنیای ذهن، دنیای غریبی است. دنیایی که نمی گذارد خیلی چیزها را فراموش کنی و دنیایی که باعث می شود خیلی چیزها را فراموش کنی. 

سر خط خبرها

* با اینکه می گویند اینترنت وصل شده من اما هنوز موفق به برقراری ارتباط با خانواده ام نشده ام. پیامک به دستشان می رسد و این تنها راه ارتباطی است که فعلا داریم. 

* چند روز پیش کنسرت شادمهر رفتیم. اصلا فکرش را نمی کردم این قدر از دیدنش ذوق زده شوم. تمام این سالهایی که با آهنگهایش خاطره ساختیم و حالا زنده خودش برایمان می خواند. یکی از آن معدود اتفاقهای خوبی بود که در چندین ماه اخیر حالم را خوب کرد. 

* امتحانهای پایان ترم نزدیک است و باید تمام قوایم را جمع کنم تا اولین ترم داروسازی را با یک نمره ی درخشان پشت سر بگذارم. تا حالا متوسط تمام نمراتم A بوده و به نظر می آید روی هم رفته به خوبی توانسته ام درس خواندن را مدیریت کنم.

* برنامه ی یک مسافرت سه روزه به یک شهر هنری تاریخی را برای تعطیلات کریسمس در پیش داریم. پیشاپیش یک آپارتمان را اجاره کرده ایم برای اقامتمان و همان حس ذوق زدگی که برای کنسرت شادمهر داشتم را برای این سفر هم دارم! به نظر می رسد باید اینطور برنامه ها را بیشتر در لابلای شلوغی های زندگی روزمره بگنجانیم چون حسابی حال دلم را خوب می کند.