مصاحبه ها

سلام به همگی. این روزها خیلی سرم شلوغ است اما خبر خوب این که پنج تا دعوت به مصاحبه گرفتم  از بیمارستان‌های بزرگ اینجا. هر کدامشان یک سر کشور هستند. شمال، شمال شرق، شرق و مرکز. نکته ی جالب اینکه یکی از رزیدنت پیوند یکی از این بیمارستانها برای پوزیشن که تازگیها در بیمارستان ما باز شده اپلای کرده و این بهانه ای شده که مدیر بیمارستان ما با مدیر بخش پیوند آنها صحبت کنند و مدیر ما هم حسابی از من تعریف کرده و سفارشم را کرده، آن روز که با مگی مدیرمان حرف میزدم میگفت به نظرش من آنجا موفق خواهم بود چون مدیرش برای رزیدنت و یادگیریش ارزش زیادی قائل است. خلاصه اینکه نظرش این بود میان همه ی این بیمارستانها، این یکی فیت بهتری برای من است. قرار است  دو هفته‌ی دیگر پرواز کنم برای مصاحبه و ببینم که در عمل محیط آنجا را دوست دارم. اولین مصاحبه ام در ویرجینیاست، مدیر برنامه جوان و پرانگیزه بود و به نظر می آمد که توانستم نظرش را جلب کنم. هم خود بیمارستان و هم شهرش را دوست دارم اما تنها مشکلش این است پیوند یکی از اعضا را انجام نمی دهند و البته برای جبرانش می فرستند به یک بیمارستان دیگر برای چند هفته. یکی از دیگر مصاحبه هایم حضوری است و درست وسط زمستان در یکی از سردترین ایالت‌ها. ارزشش را دارد چون همه ی چیزهایی که می خواهم را دارند. باید بروم و ببینم. بقیه ی مصاحبه هایم آنلاین است. ماه شلوغی در پیش دارم برایم دعا کنید‌.

سالی که گذشت...

دو ساعت و خرده ای تا شروع سال نو باقی مانده. ۲۰۲۳ سالی پر ماجرا برایم بود،

  ادامه مطلب ...