صفحه مورد نظر در دسترس نمی باشد

چند روزی دسترسی به بلاگ اسکای نداشتم اولش فکر کردم مشکل فقط برای من است اما وبلاگ ترانه را که خواندم فهمیدم مشکل از آی پی ماست. به هرحال در نبود دنیای وبلاگی برای دو روز متوجه شدم چقدر عادت کرده ام به خواندن وبلاگ‌هایتان. درست است که کامنت زیاد نمی گذارم اما به همه سر می زنم و کم و بیش از حال و احوالتان خبر دارم. شاید باور نکنید ولی خواندن وبلاگها غالب مطالعه ی فارسی است که این روزها دارم. اگر آن را هم حذف کنم فکر کنم دامنه ی لغاتم روز به روز محدودتر می شود. فکر کنم باید یک برنامه به زبان فارسی را به لیست تماشایم اضافه کنم، کتاب فارسی هم باید بگذارم در لیست خواندنم، راستش دیگر دوست ندارم کتاب ترجمه بخوانم چرا که متوجه شدم چقدر متن اصلی می تواند در ترجمه تغییر کند. خلاصه اینکه ممنون که می نویسید و کمک می کنید فارسی را پاس بدارم :)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد