سلام، عید همگی مبارک

امروز روز اول پسرک در مهد کودک جدیدش بود. خیلی استرس داشتم که  اذیت شود. خوبی مهد جدید این است که دسترسی به تصویر زنده ی اتاق بچه ها فراهم است و من می توانم هر وقت خواستم وضعیت پسرک را چک کنم. در عین حال می توانم مستقیما از طریق اپ مهد به معلمهایش مستقیم پیام بفرستم و آنها هم بلافاصله جواب می دهند. مثلا من می دانستم لیوانی که برای نوشیدنی های بچه ها استفاده می کنند با لیوان پسرک فرق می کند و احتمالا در نوشیدن آب و شیر دچار مشکل می شود. برای همین وقتی دیدم دارد صبحانه اش را خشک می خورد به معلمش پیام دادم و قضیه را گفتم. معلمش هم رفت و لیوان را دستش داد و یادش داد چطوری استفاده کند‌. پسرک تا وقتی که معلم کمکش کرد شیرش را خورد اما تلاش نکرد خودش استفاده کند. بعد از ظهر دوباره به معلم شیفت عصرش پیام دادم و خواهش کردم کمکش کند و این بار معلم تلاش بیشتری به خرج داد و به پسرک یاد داد چطور از لیوان استفاده کند. این دفعه موفقیت آمیز بود و پسرک توانست مستقل از لیوانش آب بخورد. کلی از راه دور تشویقش کردم :))

پسرک امروز ساکت تر از معمول بود که خوب طبیعی بود. محیط جدید، همبازیهای جدید و معلم‌های جدید. چند باری چند تا از بچه ها اسباب بازیهایش را از دستش گرفتند و پسرک مقاومتی نکرد. اما بعد از ظهر که با محیط آشناتر شده بود دیگر به راحتی  به بچه های دیگر اجازه نمی داد وارد فضای شخصیش شوند. وقتی رفتم دنبالش فوق العاده خسته شده بود و وقتی به خانه رسیدیم کمی بازی کردیم و غذایش را خورد و خوابید. خدا را شکر روز اولی کم استرس تر از چیزی بود که پیش بینی کرده بودم. امیدوارم پسرک به محیط جدید زودتر خو بگیرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محدثه یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 ساعت 21:14

اخه خدایا این بچه های انقدر کوچیک رو چه به تجربه های جدید…. عزیزکم محیط براش جدید بوده… حالا باید روزهای پیش رو رو ببینی چه کنه از شیطونی….

آره الان خیلی بهتر شده و البته شیطون تر

آبی دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 ساعت 22:51

سلام
عید شما هم مبارک
چقدر خوب که تصویر زنده‌ی اتاق بچه‌ها رو در اختیار پدر و مادرها گذاشتن و می‌تونین هر موقع خواستین وضعیتشون رو چک کنین

هم خوبه هم باید حواسم باشه زیاد حساس نشم که بخوام هر یه دقیقه چک کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد