به نام خدا

تعطیلات بهاری خود را چگونه گذراندید؟

بعد از یک نیمه ترم پر استرس و امتحان، یک هفته فرصت پیدا کردیم تا تجدید قوا کنیم و برای پایان ترم آماده شویم. به خودم قول دادم تا می توانم به خودم استراحت بدهم و نگران درسها نباشم. آشپزی کردم، چرتهای گاه و بیگاه صبحگاهی و سر ظهری زدم، خیلی فرصت تلویزیون تماشا کردن نداشتم اما یکی دو تا فیلم دیدم و یکی از سریالهایم را که چند قسمتی تا پایان داشت را تمام کردم. دو تا از دوستان عزیزم را دیدم و تمام دیروز هم با پسرک به خانه ی دوستم که او هم دو تا بچه دارد رفتیم و آنجا خوش گذراندیم. خوابم کمی نامنظم شده و هر شب ساعت ۳ بیدار می شوم و دیگر خوابم نمی برد. الان هم یک ساعت تا اذان صبح مانده، بساط سحری را آماده می کنم و به استقبال اولین روز رمضان می روم. فردا به دانشگاه بر میگردم و شش هفته ی آخر سال سوم را انشالله به خوبی و خوشی به سرانجام می رسانم. این بود خلاصه ای از آنچه در سپرینگ برک من گذشت. 

نظرات 5 + ارسال نظر
بیضا پنج‌شنبه 18 فروردین 1401 ساعت 14:34

سلام صحرای عزیزم امیدوارم همیشه سالم و موفق باشی و طاعات و عبادات تونم قبول درگاه حق

سلام بیضا جان، تشکر عزیزم. نماز روزه های شمام قبول باشه و انشاالله که مادر جان به برکت این ماه حالشون بهتر بشه

واتو واتو پنج‌شنبه 18 فروردین 1401 ساعت 03:22 http://www.zehne-bi-alayesh.blogfa.com

سحری چ داشتین ؟؟

قیمه

مینو چهارشنبه 17 فروردین 1401 ساعت 04:01 http://Minoog1382.blogfa.com

خیلی هم عالی عزیزم...ازاین وقفه هاواستراحت هابایدباشه تاآدم نفس تازه کنه وانرژی بگیره.
ایشالاسال خوبی درانتظارت باشه❤

ممنونم مینو جان‌، سال سرنوشت سازیه امسال و به دعای خیرت نیاز دارم

نسترن دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 23:34 http://second-house.blogfa.com/

سلام صحرا جان
سال نو مبارک
طاعات و عبادات هم قبول باشه
التماس دعا
امیدوارم در درسهات هم موفق باشی

ممنونم نسترن عزیزم. سال نوی شمام مبارک

محدثه دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 21:04

سال نو مبارک عزیزم…تعطیلات خوش بگذره و به امید تعطیلات بیشتر و بهتر…

ممنونم محدثه ی عزیزم. این یه سال باقی مانده که تعطیلات دیگه خبری نیست انشالله بعد فراغت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد