امروز بعد مدتها آش رشته درست کردم. سبزی زیاد گرفته بودم تا چند بسته داخل فریزر داشته باشم برای وقتهایی که هوس آش می کنیم.

 سرماخوردگی پسرک موجی خوب و بد می شود. گاهی فقط آب ریزش بینی است و گاهی سرفه و گاهی هم مثل امشب همراه تب خفیف. سه تا از دندانهایش همزمان دارد جوانه می زند که آنها حسابی اذیتش می کنند.

 هفته ی پیش پسرک بعد مدتها به مهد برگشت و  هنوز دو روز نشده دوباره سرما خورد. اما به توصیه ی دکترم زیاد حساسیت به خرج ندادم و همان درمان خانگی را در پیش گرفتم. معلم مهدش چند تا ویدئو از خوردن پسرک برایم فرستاده بود. جالب است که شخصیتی که در مهد دارد خیلی فرق می کند با ورژن خانه اش. آنجا پشت میزش می نشیند و غذایش را با علاقه می خورد اما در خانه کلی برنامه داریم تا جناب غذایشان را نوش جان کنند. پسرک این روزها برای هرکاری که می کند دنبال تایید گرفتن از مادرش است. اگر من لبخند بزنم او هم می‌ خندد و اگر نه بگویم و تایید نکنم کمی غر می زند اما دیگر آن کار را نمی کند. خیلی جالب است که گاهی آنقدر محو تماشای من می شود که هول می کند و زمین می خورد. همسرجان می گوید عجیب است انگار هر بار تو را می بیند دفعه ی اولش است. انگار نه انگار جناب نه ماه را مهمان بدن مادرش بوده و بعد از تولد هم مادرش یک شب را هم دور از او چشم بر هم نگذاشته. 

این روزها راه رفتنش خیلی خوب شده، تعادلش، دور زدن موانع و زمان ایستادنش همه و همه بهتر شده و انشاالله تا تولد یکسالگیش حسابی مسلط می شود. کم کم کفش پایش می دهم اما زیاد موفقیت آمیز نبوده تلاشم. پدرش می گوید هنوز زود است برای کفش و من هم خیلی اصراری ندارم. معلم مهدش گفته کم کم عادتش بدهم تا چند ماه دیگر بتواند با کفش راه برود.

کریسمس آنهایی که جشن می گیرند هم‌ مبارک. ما که جشن‌ نمی گیریم اما مشکلی با تجلیلش هم نداریم. اگر پسرک بزرگتر شود شاید بخواهیم بعضی رسوماتش را اجرا کنیم مثلا کوکی درست کردن و هدیه دادن. 

نظرات 3 + ارسال نظر
محدثه یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 22:17

اینجوری که آدم دیگه همش فکرش دور بچه‌اش میچرخه … خدا حفظش کنه… بچه ها تا هفت هشت سالگی با حضور تو مهد و مدرسه مدام مریض میشن تا بیشتر انواع ویروس ها رو نگیرن ول کن نیستن
کریسمس هم مبارک … خوبه دختر، بعد به درخت نصب کردن هم میرسی

ببینیم کی به درخت نصب کردن می رسم

نسترن دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 23:12 http://second-house.blogfa.com/

جااانم به پسرک خدا حفظش کنه

ممنونم نسترن عزیز

الی دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 00:22 https://elimehr.blogsky.com/

الهی همیشه سالم و شاد باشین

مرسی عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد