رویا

چند وقتی است خوابهای واضحی می بینم. مسلما اثر هورمونهای این دوران است. دیشب یا صبح بود فکر کنم خواب پسرم را دیدم با جزئیات کامل. بغل پدرش بود و پشتش به من بود اما رویش را برگرداند و شروع به حرف زدن کرد. یادم نمی آید چی ها گفت اما انگار یکساله باشد. رنگ پوستش روشن مثل من و همسرجان، موهایش رنگی بین طلایی و مسی و چشمهایش نه به درشتی پدرش و نه به بادامی مادرش کمی خمار و چیزی میان سبز و عسلی بود. اینها که گفتم هر کدام می توانند اتفاق بیفتند چرا که من بچگیهایم موهایم طلایی بوده برای دو سال اول و بعدش که تراشیده اند دیگر به آن روشنی موهای نوزادی نشده و همسری هم موهایش خرمایی است. رنگ چشم پدرم عسلی تیره است و مادربزرگ سمت پدریمان چشمهای سبز دارد که هیچ کداممان به ارث نبردیم! اینها از سمت من است اما سمت همسری هم پوست تیره داریم، هم موهای سیاه زاغی. فکر کنم پسرک توی خواب ترکیب ایده آل ذهنی من بوده و خیلی نباید روی رویای حاملگی حساب باز کنم اما دیدنش در خواب انگار نوید می دهد که ناخودآگاهم کم کم دارد کنار می آید با قضیه ی مادر شدن و البته مادر یک پسر بچه بودن. نوشتم تا بعدها بیایم خوابم را با واقعیت مقایسه کنم :))

نظرات 7 + ارسال نظر
مهی دوشنبه 11 بهمن 1400 ساعت 01:43

سلام صحرا جان
آیا پسرت شبیه خوابت شد؟ :)

نه واقعا جز رنگ موهاش کلا فرق میکنه ولی پسرم با نمک تر از خوابم هست

لاندا یکشنبه 23 شهریور 1399 ساعت 01:51 http://dailyevents.blogsky.com/

سلام. من تازه با وبلاگتون آشنا شدم. چندین پست اخیرتون رو خوندم. بهتون تبریک می گم که دارید مادر میشید.
امیدوارم همه چی به خوبی سپری بشه و خدا یه بچه سالم بهتون بده
میتونم بپرسم کی قراره بدنیا بیاد پسر کوچولو؟

سلام ‌لاندا جان.مرسی از آرزوهای خوبت. پسرک زمستونیه مثل مادرش

Baran چهارشنبه 19 شهریور 1399 ساعت 08:07

آخی چه رویای صادقه دلنشینیدلم بغل کردن شو خواست

نسترن دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 03:27

عی جاان دلم قنج رفت
پسرک خوشگل ایشالا بسلامت و راحتی بدنیا بیاد

انشاالله این نیمه دوم هم به سلامتی طی بشه، ممنون نسترن جان

تیلوتیلو یکشنبه 16 شهریور 1399 ساعت 22:33 https://meslehichkass.blogsky.com/


ای جان به این پسرشیرین و دوست داشتنی
الهی به سلامتی به دنیا بیاد و زیر سایه پدر و مادر به خوشی بزرگ بشه

آمین

مهتا یکشنبه 16 شهریور 1399 ساعت 11:57

وااااااااااااای صحرا جونم من که دلم ضعف رفت واسه موطلایی
عزیزم ان شاءالله به سلامتی به دنیا بیاد

آمین عزیزم

ترنج یکشنبه 16 شهریور 1399 ساعت 09:30 http://khoor-shid.blogsky.com

چه جالب. من در این مدت یکبار هم خواب دخترک رو ندیدم. همه هم‌منتظر هستند که ببینند که چه شکلی خواهد بود ترکیب من و همسر..

بچه های چندنژادی خیلی بامزه میشن .دخترک شما هم ترنج جان حتمی دلبری خواهد شد برای خودش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد