اینستا تکانی

چند وقت پیش در پیج اینستاگرامم خانه تکانی راه انداختم، خیلی از کسانی که دیگر اصلا باهاشون در ارتباط نبودم را انفالو کردم و از لیست فالوئرها هم حذف کردم. اکثرا دوستان و همکلاسیهای لیسانس بودند که همان موقع هم صمیمیت چندانی نداشتم ولی چون اینستاگرام است و به یکی که وصل شوی هفت جد و آبایش خبردار می شوند و درخواست فالو می دهند خیلی هایشان را اد کردم. جالبیش این است که خیلی هایشان یک پست هم ندارند و بیشتر زاغ سیاه بقیه را چوب می زنند جدا از آنهایی که اصلا دیگر نیستند. خلاصه خیلی ها را حذف کردم. حالا یکیشان که از قضا دو صفحه داشته یکی برای تبلیغات و دیگری صفحه شخصیش و من هنوز نمی دانم صاحب این صفحه کذایی کیست پیام گذاشته و کلی بدوبیراه گفته که خودمهم انگاری دارم و توهم و پیج اصلیش را آنفالو کردم و این تبلیغاتی را دارم و خلاصه برایش مهم نیست و این حرفها. خیلی هم معلوم است برایش مهم نیست! خلاصه حالا که واکنشش را می بینم و هنوز هم نمی دانم کدام همکلاسی قدیمی بوده که انقدر دلش از من پر بوده، خیالم حتی راحتتر است که آنفالو شده. تعجب هم کردم چرا اصلا مهم باشد برایش. من سالها پیش جدا شدم و حتی در ارتباط هم نیستیم چرا برایت اصلا مهم باشد. خلاصه اینکه خواستم بگویم هوس خانه تکانی به سرتان زد حواستان باشد این داستانها را هم دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 23:07 https://meslehichkass.blogsky.com/

میدونی بهترین کار راکردی
اینها واقعا موجودات عجیبی هستند

من خیلی وقته راهمو از این موجودات جدا کرده بودم، این یکی هم پنهان شده بود که خوب شد فهمیدم و ریشه شو قطع کردم‌. آدمهای مسموم میتونن زیرپوستی آدمو آلوده کنند

الی چهارشنبه 28 خرداد 1399 ساعت 12:23

منم اینکار رو کردم و از شما چه پنهون که کلی ازین افاضات و درفشانی ها شنیدم و به محض شنیدن این مزخرفاتشون میزدم از همه جا بلوکشون میکردم و به .... حوالشون میکردم
والووووو

والا!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد