یکی از علامتهایی که چند روزی است سراغم آمده حس گرسنگی وحشتناکی است که انگار پایانی ندارد. تمام مدت گرسنه ام، غذا که میخورم نیم ساعت بعدش دوباره حس گرسنگی با همان شدت برمی گردد و فقط حس نیست، سیستم گوارشم با تمام شدت غذا طلب می کند. شبها از همه سخت تر می گذرد. نیمه شب بیدار می شوم هم از گلاب به رویتان برای رفع حاجت مثانه هم جواب دادن به این موجود گرسنه ای که تا تغذیه اش نکرده ام ساکت نمی نشیند‌. همه چیز هم می خورم اما انگار انرژی لازم را نمی گیرم. تهوع و بالاآوردن هم ندارم که بگویم بدنم مواد مورد نیاز را جذب نمی کند‌. توصیه ای اگر دارید لطفا به اشتراک بگذارید.
نظرات 3 + ارسال نظر
بهار شیراز چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 01:35

خوبههههههههه...پرنسس ام عروس میشه

حس ششم میگه داماد تو راهه بازم باید دید

مهتا سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 01:45

سلام صحرا جونم تا میتونی بخور اگه خرما در دسترست هست حتما چندتا ببر سرکار هروقت ضعف داشتی بخور میگن خانومایی که خیلی احساس گرسنگی میکنند بچه شون پسره :-) اینم از سونوگرافی دیگه چی میخوای
گرچه خواهرخودم خیلی ضعف داشت بچه ش دختر شد :-)
قربون نی نی شیکمو برم من

مهتا جان، خرما که همیشه دم دستمه، نسبت به این کیک و کلوچه های بازاری، خرما رو بیشتر میپسندم. بااینکه من و همسر هردو دوست داریم بچه ی اول دختر باشه اما خودم هم خیلی مشکوکم که این کوچولو پسره. همینطوری!

تیلوتیلو یکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 22:37 https://meslehichkass.blogsky.com/

توصیه ی من این هست که بخور و از اینکه داری اون موجود کوچولوی دوست داشتنی را تغذیه میکنی لذت ببر... چیزای مقوی بخور و حسابی به خودت برس و دستت را بزار روی شکمت و حرفای خوب خوب بزن به عزیزدل....

باشه خانم ولی من هنوز به مرحله ی حرف زدن باهاش نرسیدم فکر کنم چون منتظر دیدنش توی سونو هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد