چند وقتی است دارم اشتهایم به غذاهای مورد علاقه ام را از دست می دهم. آش رشته، قیمه، خورش کدو بادمجان و حتی جوجه کباب. اصلا دیگر به دهانم‌ مزه نمی دهند. حتی علاقه ام به میوه ها و سبزیجات را از دست داده ام. تنها چیزهایی که هنوز سر شوقم می آورد، هندوانه، کم و بیش توت فرنگی و خیار و ریحان است. از نعناع، جعفری، سیب و پرتقال فراری ام. از برنج دم دراز خوشم نمی آید و حتما باید کته درست کنم تا از گلویم پایین برود. ماکارونی هنوز دوست دارم اما کم کم آن هم دارد از چشمم می افتد. نمی دانم چرا اینطوری شدم ولی می دانم نشانه ی خوبی نیست.
نظرات 2 + ارسال نظر
ابانا چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 23:54

شاید چون با ذایقه ی غدایی جدیدی روبرو شدی غذاهای سابق داره از دلت میره کم کم.

نه من اصلا غذاهای جدید رو نمی خورم اکثرا چون مشکل حلال نبودن گوشت دارن، رستورانهای مدیترانه ای هم همون غذاهای روتین خودمونو دارن

تیلوتیلو جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 23:18 http://meslehichkass.blogsky.com

شاید هم نشانه ی خوبی باشه دختر جان

از اون خوبا؟ نه مطمئنم از اونا نیس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد