ساعت

بک جور حس عجیب ندامتی می آید سراغت وقتی ساعتهای ست را بعد از دو سال و نیم ازدواج کنار هم می گذاری و می بینی ساعت همسر جان‌مثل روز اولش برق می زند و صفحه ی ساعت تو پر از خش شده! همسر من مال نگه دار خوبی است فرقی نمی کند چه باشد، ساعت، کفش، موس لپتاپ یا ماشین و خانه. حتی یک سری لباسهایش را من برایش همان اول ازدواج کنار گذاشتم تا بدهد به نیازمند. از آن ویژگیهایی است که فکر می کنم باید در خونت باشد. در خانواده ی من، تنها برادر بزرگم است که این ویژگی را دارد و بقیه مان اصلا استعدادی در نگهداری و مراقبت از اموال و داشته هایمان نداریم‌. گاهی که به بچه ی خیالی مان فکر می کنم دوست دارم یک سری ویژگی ها را از پدرش یاد بگیرد مثل همین مال نگه داری یا با حوصله بودن و از همه مهمتر دلی که با کوچکترین خوشی ها شاد می شود و از ته دل می خندد. خوش به حال کودک خیالی مان!

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran جمعه 20 اردیبهشت 1398 ساعت 00:11 http://haftaflakblue.blogsky.com/

مامان من معتقدن که هیچ وقت واسه اینجور چیزا غم غصه نخورین.همون تو دلتون اونو مثل روز اولش ببینین کافیه
عینک آفتابیم یه خش افتاد.جریانش این بود که نفر جلویی از زیر درخت گذشت و
نفردومی که من بودم؛شاخه محکم خورد به چشمم.همه میگن اگه عینک نزده بودی معلوم نبود...
منم تقریبا مال نگهدارم

آره خدا رو شکر عینک به چشمت بوده

ابانا سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 12:51

منم تقریبا مال نگه دار خوبی هستم..

خوش به حال شوهرت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد