امتحان رانندگی را رد شدم :(  یک اشتباه محاسباتی باعث شد که کل تمرین هایم بی اثر شود. من تمام مدت با ماشین کوچک تمرین پارالل پارکینگ کردم و درست شب امتحان که داشتم مدارک را آماده کردم دیدم نوشته ماشین باید استیکر ثبت داشته باشد و از آنجایی که ما ماشین را تازه گرفتیم هنوز استیکرش به دستمان نرسیده. لذا باید ماشین دیگر را برای امتحان می بردم. قبلش همسر جان اطمینان خاطر داد که قوانین یک چیز است و یکی دو بار هم امتحان کردم و دیدم مشکلی ندارم. اما وقتی به محل امتحان رسیدم همه چیز کمی قاراشمیش شد. مثلا منطقه ی پارکینگ آن اداره ای که من تمرین کرده بودم با این اداره ای که امتحانم بودفرق می کرد. کمی هل کردم و کمی عجله و بله موقع عقب گرد وارد ناحیه ی پارک شدن چرخ عقب ماشین بالای لبه ی پیاده رو رفت و این یعنی Automatic Fail! خلاصه دست از پا درازتر برگشتیم و نزدیک ترین وقتی که توانستم برای امتحان مجدد بگیرم ماه بعد است. حیف شد. اگر آن چند قدم را درست می کردم حتما پاس می شدم. باشد تا ببینیم ماه دیگر چه گلی بر سرم می زنم!

نظرات 5 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 01:37 http://khateraha95.blogfa.com

ای جونم عیبی نداره عزیزم انشالله این دفعه دیگه قبولی
منتظر خبر خوش قبولیتم

ممنونم شیرین جان.انشاالله

بهار شیراز سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 22:27

نگران نباش ...منم بار دوم قبول شدم...الان با سرعت صد و بیست توی کمربندی میرونم و هیجان زده میشم
تو هم بزودی میای و از رانندگی توی بزرگراه های آمریکا میگی

مرسی بهار جان البته الانم رانندگی میکنم با سرعت 100 به بالا ولی کنار دستم همسری باید بشینه. تنهایی هنوز جرات ندارم برم تو بزرگراه

ابانا سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 07:31

یاد امتحان رانندگی خودم افتادم بار اول توی پارک دوبل رد شدم انقدددر حالم بد و عم انگیز بود انگار همه عالمو ادم فهمیده بودن ک من امتحانمو رد شدم. زنگ زدم ب خاهرم ک دلداریم بده .اون خودش بار اول قبول شده بود اما برام کلی مثال از راننده های خوب فامیل رو زد ک بار اول رد شده بودن! بار دوم یه مارک دوبل قشششنگ کردم و سرافرازانه قبول شدم!
تو هم موفق میشی عزیزم.

انشاالله منم سرفرازانه قبول بشم

الی دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 13:01 http://elhamsculptor.blogsky.com

سرت سلامت
مهم نیسن
سری بعد

سلامت باشی. آره الی جان دفعه ی بعد انشاالله

تیلوتیلو دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 02:03 http://meslehichkass.blogsky.com/

حتما خیری در این اتفاق بوده
حالا بیشتر تمرین میکنی
و دفعه بعدی حتما موفق میشی
غصه ی این چیزا را نخور... هرچند میدونم وقتی در شرایطش قرار داری همین چیزا کلی اهمیت دارن ولی وقتی ازش میگذری و بعدها بهش نگاه میکنی میشن یه خاطره ساده

غصه که واسه همون روز بود. الان دیگه عین خیالم هم نیست.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد