دو هفته ی دیگر امتحان رانندگی دارم. امشب برای بار دوم رفتیم برای تمرین پارک پارالل یا موازی. امتحان رانندگی اینجا جدا از اصول اولیه شامل سه قسمت است:  پارک پارالل، تعویض خط در حین رانندگی و دور به سمت چپ و راست در چهارراه ها و نکته اش چک کردن نقطه های کور از شانه است. همسر جان که خیلی راضی است از تمرین هایم‌. خودم ولی فکر می کنم نیاز به دقت و احتیاط بیشتری دارم. البته همین الان هم مسیر خانه تا کار و بر عکس را خودم رانندگی می کنم اما هنوز آن تسلط صدرصدی را پیدا نکردم‌. همسر جان که می گوید آن تسلط با چندین سال تجربه به دست می آید و من نباید  خیلی به خودم سخت بگیرم. به هر حال من خودم را برای رد شدن احتمالی هم آماده کردم :)) ببینم خدا چه می خواهد. 

نظرات 6 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 11:06 http://khateraha95.blogfa.com/

چه جالب اینجا مثل برگ و باد گواهینامه میدن

خوش به حال شما

ابانا سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 20:22

یاد ازمون رانندگی و میزان استرسم افتادم و خوشحالیه اون لحظه ای ک سرهنگ گفت: قبولی! از خوشحالی میخاستم گریه کنم.

عزیزم. واسه منم دعا کن بهم بگن قبولی

tarane fn سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 14:31

شما میتونید بانو من مطمئنم به هدفی که انتخاب میکنید تا برسید حتما میرسید

ممنونم ترانه خانم

Baran یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 07:56 http://haftaflakblue.blogsky.com/

ان شاءالله هرآنچه خیرومنفعت است؛خدا همان را برایتان بخواهد.آمین
ما به شما افتخارمیکنیم بانو

ما هم به وجود دوست دانا و فرخنده ای چون شما خرسندیم و به خود می بالیم

تیلوتیلو یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 01:45 http://meslehichkass.blogsky.com/

انشاله که قبول میشی

انشاالله عزیزم. دعا کن واسم

بیضا یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 01:39

صحرای عزیزم انشاالله که موفق میشی من به استعدادت باور دارم الهی همیشه شاد و سلامت باشی

بیضا جان خوشحال شدم از کامنتت. مدتهاست خبری ازت نیس. زنده و سلامت باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد