لبخند

* ساعت پنج دقیقه به یک بامداد است. آمدم وبلاگ هایتان را خواندم. راستش تنبلی کردم کامنت نگذاشتم ولی تبریک می گویم به بهار و کیهان تولد وبلاگ هایشان را. باشد که بیشتر بخوانیمتان و برقرار باشید همچنان در عرصه ی وبلاگستان. 

 * تا چند دقیقه ی پیش داشتم روی انشای کلاس حکومت فدرال کار می کردم. هر چه که من در خواندن انگلیسی خوب هستم در نوشتنش واقعا ضعف دارم. به هر بدبختی بود با گوگل کردن موضوع چیزی دست و پا کردم و در گروه مجازی کلاس پست  کردم. تاریخ تحویلش فرداست. 

* همسر جان یکی دو جا مصاحبه کرده برای کار جدید. کار فعلیش سخت است و خیلی خسته می شود. دنبال کار کم دردسرتری می گردد. خدا کند برایش خیر پیش بیاید. او هم این تابستان کلاس های کالج را شروع می کند. او فعلا با گرامر و نوشتار شروع کرده تا ترم بعد تصمیمش را بگیرد که چه رشته ای برایش مناسب است. همسر جان را باید در این زمینه ی درس و تحصیل هلش بدهم. مستعد است برای پیشرفت اما یکی باید باشد مدام یادش بیندازد که این مسئولیت خطیر بر عهده ی اینجانب است.

*در داروخانه هر روز حداقل یک نفر را دارم که یا از خودم تعریف کند یا از روسری ام! یک روسری ساتن کرم قهوه ای  دارم که از بس شلوغ پلوغ است با هیچ چیز نمی شود ست کرد. از آنجایی که یونیفرم محل کار تمام دست سرمه ای است، روسری مذکور را سر می کنم که خیلی ترکیب خوبی با لباسم می شود. حتی پیرمردها هم چند نفری اظهار کرده اند روسری ام "سو بیوتیفول"  است!  اما جایزه ی بهترین تعریف تعلق می گیرد به بانوی پا به سن گذاشته ای که اول صبحی که داشتم داروهایش را تحویلش می دادم موقع خداحافظی گفت " You have a really beautiful smile" از آن روز هر وقت یاد حرفش می افتم ناخودآگاه یک لبخند گنده به پهنای صورت می زنم. البته لبخند و نگاه خودش خیلی مهربانتر از من بود.من تمام سعیم را می کنم که بتوانم کمک بکنم. این د رمورد انجام وظیفه نیست در مورد حسی است که درون خودم دارم. اگر مریضی ناراضی یا ناراحت برود واقعا احساس بدی پیدا می کنم. بعضی ها که می آیند انگلیسی شان ضعیف است،  من تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم کمکشان کنم. و یک نکته ی جالب برایم دیدن پیرمرد پیرزن هایی متولد ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ است. برای خودشان یک کتاب تاریخ متحرک هستند. اگر زوج باشند که حسابی از دیدنشان ذوق زده می شوم و در دلم آرزو می کنم کاش من و همسری هم به سن اینها برسیم و همینطور دست در دست هم زندگی کنیم. خلاصه اینکه ارتباط با مردم و کمک به آنها چیزی است که قسمتی از درونم را راضی نگه می دارد.

* ساعت1:24 پس از نیمه شب. پایان!

نظرات 8 + ارسال نظر
tarane fn سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 14:33

به نظرم ادم های مهربون کلا خوشگل و دوست داشتنی هستن یه بانوی مهربون و قوی وقتی لبخند بزنه صد در صد کلی انرژی مثبت میده به ادم به این اجنبی ها حسودیمون شد شما رو میبینن

Baran یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 08:11 http://haftaflakblue.blogsky.com/

من هم به جناب کیهان و بهاربانو تبریک عرض میکنم.

این پست تان را خیلی دوست می دارم
شادو سلامت زی عزیزم
ان شاءالله ،الهی آمین،..الهی سالیان سال درکنار آقای همسر تان ،خوش بختی بسازین،...زندگانی تان سبز و پربرکت
خدایا شکرت

باران بانو من هم کامنتهای سرشار از حس خوب شما رو دوست دارم. هر چی آرزوی خوبه مال شما

پرفسور خسته شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 23:42 http://porfossor.blogsky.com

منم خیلی خوشم میاد وقتی پیرمردی رو می‌بینم که می‌شه باهاش از گذشته حرف زد و منم هر حرفی رو که می‌زنه با تکون دادن سر تاییدش کنم. بعدش با هم می‌خندیم. الان با این تعریف احساس پیرمردی بهم دست داد! اوووف کجایی جوانی؟!‌
گفته بودی زبان‌ بعضی‌ها ضعیفه. واقن؟

میدونی چی جالبه. اینکه این پیرمرد پیرزنها رو تصور کنی در دوران جوونیشون. قبلتر ها فکر میکردم همه ی آدمهای مسن عاقل و مرشد میشن. ولی کم کم به این واقعیت رسیدم که نه! فقط اضافه شدن سن و گذر زمان ِآدمها رو به پیر فرزانه تبدیل نمیکنه.
من مقیاس های خودمو دارم برای ضعف و قوت

ابانا شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 06:14

هالیوودی یا هرجایی! مهم لبخند زیباس!!

کنایه زدم به تبلیغات دندون پزشکی ها
البته که مهم لبخند زیباست و مهمتر حسی هست که باید همراهش باشه تا دلنشینش کنه

بهار شیراز شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 02:04

ممنونم صحرای عزیزمممممممممممممم...
دل مهربون ات همیشه شاددددددددد

قربانت بهار بانوی مهربان

تیلوتیلو جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 23:14 http://meslehichkass.blogsky.com/

وای منم لبخند گنده زدم از تصور اون لبخند زیبات
از تصور روسری ساتن خوشگلت
و از تصور خودت توی اون داروخانه
الهی همیشه شاد و سلامت باشی عزیزدلم

گندم عزیزم. منم میتونم تصورت کنم که با لبخند چقدر زیباتر و دلنشین تر میشی

کیهان جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 21:38 http://mkihan.blogfa.com

درود
موفق باشید و امیدوارم سالهای سال در کنار همسر و خانواده ات به شادکامی و سلامتی زندگی نمایید.
همینکه در بر خورد با مردم به آنها حس خوبی منتقل می کنید بسیار ارزنده است و مطمینم که این حس در زندگی انرژی مثبت زیادی را به شما منتقل می کنه.
شادیهایتان روز افزون و ایام به کام.آمین
مرسی باببت تبریک

ممنونم کیهان جان. دلتون شاد و لبتون خندون

ابانا جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 13:55

من عاشق لبخند زیبام! بااینکه خیلیا از لبخندم تعریف کردن ولی همچنان چشم و دلم واسه لبخندای زیبا میره! حتی یه سری رفتم دندونپزشکی واسه طراحی لبخند زیبا! ( ینی تا این حد!!

لبخند هالیوودی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد