مادر و بچه

برنامه ی کالج رفتن برای این ترم کنسل شد. چرا که ممکن است بتوانم مقادیر زیادی از واحدها را حذف کنم و همه ی اینها منوط به معادل سازی مدارک‌ تحصیلیم است. من اصل مدارک و ریزنمرات را دارم، اما قبول نمی کنند. می گویند باید نمراتت را در یک‌ نامه ی مهروموم شده از سمت دانشگاه بیاوری. اینطوری شد که دوستانم را در تهران و شهر کارشناسی ام بسیج کرده ام این کار را برایم انجام دهند. یکی شان انجام شده و دیگری به هفته ی بعد موکول شده است. در عوض به دنبال امور دیگری در جهت همین امورات هستم که از حوصله ی این جا خارج است.

پ.ن: چند وقتی است فکر بچه دار شدن در سرم می چرخد. بیشتر برای اینکه فعلا بیکارم و می توانم امورات را طوری برنامه ریزی کنم که بچه موقع دانشگاه رفتن من کمی از آب و گل درآمده باشد و بتوانم به مهد کودک یا پرستار بسپرم. البته همسر جان و من توافق کرده ایم قبل از تثبیت اوضاع اصلا اقدام نکنیم. داشتم فکر می کردم نه ماه چقدر زیاد است برای دوران بارداری! بعد از آن هم بچه حداقل تا شش ماهگی مراقبت دائم مادر را می طلبد. قشنگ دو سالی مادر باید از همه چیز دست بشوید! فکر می کنم با این تفکرات دو دو تا چارتایی من حالا حالاها بهتر است به مادر شدن فکر نکنم :))

نظرات 8 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 00:12 http://haftaflakblue.blogsky.com/

جان تان سلامت عزیزم

منظورم.این بود؛بچه ها خوب هستن.نی نی ها خوب هست.یعنی نترسید از مادرشدن

اینجا معتقدن خانوما قبل سی سالگی بچه دار بشن.که کارشون به رژیم و ورزش و...نکشه.با خیال راحت بچه شونو بزرگ کنن و دغدقه اوراق شدن نداشته باشن
بگذریم..
خوب.خدارو شکر.که بچه ها خوبن.الهی همراه والدین شون خوب وخوش باشن.
.
واینکه؛
منظورم
مریم
عیسی بن مریم هست
که طی ،نه ساعت و نه دقیقه ونه ثانیه....
.
.
خیلی ممنون از مخاطب نوازی شما...صحرا بانو

آها حالا گرفتم!

مهتا سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 22:39

صحراجان من مطمئنم که تو یک مامان فوق العاده میشی :-)

مرسی مهتا جان

Baran دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 06:04 http://haftaflakblue.blogsky.com/

نه ماه و نه روز و نه ساعت و نه دقیقه.
ومن برای مریم اشک میریزم
"مادر و بچه".. یک دنیا ورای تصور

+سلام برشما صحرا بانو
نی نی ها خوبن ،خاله صحرا

سلام باران جان. ممنون که به وبلاگم سر زدی. نی نی های نداشته ام همگی خوبند
مریم کیه؟

Trane fn دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 02:41 http://serialmylife.blog.ir

سلام من یه کامنت طولانی براتون فرستادم رسیده؟

سلام. آره ترانه جان. سر فرصت جواب میدم. این روزا یکم شلوغم

الی چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 02:48 http://elhamsculptor.com

نی نی خوبه
دوست دارم

بله بله

Trane fn دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت 16:17

من عاشق اون بچه باادب و فهمیده ای میشم که شما قراره بزرگش کنید

مرسی ترانه جان

تیلوتیلو یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 00:14 http://meslehichkass.blogsky.com/

عزیزمی
امیدوارم در بهترین زمان ممکن مادر بشی و از لحظه لحظه ش لذت ببری

ممنون گندم عزیزم.

بهار شیراز شنبه 30 دی 1396 ساعت 22:07

آخ جوووون خاله میشم
عاشق نی نی ام صحرااااا...زود باش

زوده خاله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد