مشکلات آخر شب

در همین لحظه ساعت ۰۰:۰۶ بعد از نیمه شب خیلی عصبانی هستم. نصفه شبی امدم کیک درست کنم، همسری هم با اینکه خوابش می آمد کمکم کرد و بعدش رفت خوابید.بعد ۴۵ دقیقه رفتم وسط کیک را چک کردم دیدم به چوب کبریت چیزی نچسبیده گفتم حتما پخته. آمدم روی کیک طلایی شود المنت بالا را روشن کردم یک لحظه رفتم اتاق و برگشتم وسط کیک سیاه شد. حالا گفتم عیب ندارد رویش را می برم درست می شود. فر را خاموش کردم و کیک را بیرون آوردم . پف کیک یهو نشست و مثل توپ پنچر شده بی قواره شد‌. آمدم از قالب  خارج کنم دیدم چسبیده کناره هایش، یک دفعه دیدم کناره های کیک نپخته است. کیکها که همیشه از بیرون به مرکز می پختند این دفعه چرا اینطوری شد؟ خلاصه یک عدد صحرای عصبانی هستم که برای قرار فردا صبح زودش با ادل بعد از مدتها، هیچ چیز برای بردن به خانه اش ندارد. یادتان باشد در کیک پختن های آخر شب دنبال دستور پخت جدید نروید. امروز میزان نبودم‌. مرغی که پختم روغنش زیاد شده. غذاهایم چند روز است آن طور که باید خوب در نمی  آید. وقتی فکرم مشغول است و تمرکز ندارم بدجور همه چیز را خراب می کنم. یکشنبه یک قرارمهم دارم  برایم دعا کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
Trane fn یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 15:11

سلام منم تا دلتون بخواد خراب کردم تو اشپزی تازه ناراحتم شدم چرا دیگران استقبال نمیکنن

من وقتی تمرکز نداشته باشم خرابکاری زیاد میکنم

مهتا شنبه 23 دی 1396 ساعت 07:02

حق داری عصبانی باشی اما پیش میاد
دعامیکنم برات عزیزم

ممنونم مهتا جان. الان البته دیگه عصبانی نیستم.

تیلوتیلو شنبه 23 دی 1396 ساعت 00:24 http://meslehichkass.blogsky.com/

وای
اونجا نصفه شبه و اینجا روز
حسش هم برام جالبه
وقتی کم حوصله ای کیک نپز
کیک عین تابلوی نقاشی هست...
یک گلدان کوچولو یا کمی شکلات برای فردا صبح بزار کنار
نگران هیجی هم نباش
تو بهترینی و همه چیز با لطف پرودگار هر روز بهتر میشه

سلام بر گندم بانو. آره فکر کنم باید به حرف همسری گوش می دادم. اونم گفت خسته ای کیک نپز!
برام دعا کن عزیزم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد