خبر جدید

امتحان ورودی کالج را با موفقیت پشت سر گذراندم! ایالتی که ما در آن زندگی می کنیم یک قانون کلی دارد: برای ورود به کالج پاس کردن امتحان ورودی که شامل خواندن و نوشتن  انگلیسی و ریاضی است ضروری است. تافل و آیلتس را قبول ندارند و این برای من خیلی خوب شد. قسمت  Reading را با اختلاف کمی از نمره مرز پاس کردم و writing و ریاضی را با نمره ی بالا قبول شدم. می توان گفت سطح سوالات خواندن  و نوشتنش دست کمی از تافل نداشت. خلاصه ی ماجرا این که من آمادگی ورود به کالج را دارم و منتظر روز orientation هستم تا با مشاور کالج صحبت کنم و با توجه به راهنمایی هایش کردیت های لازم را بردارم. تصمیم دارم مدرک لیسانسم را معادل سازی کنم تا بتوانم چند کردیت را حذف کنم. امیدوارم موثر بیفتد. نگرانی دیگرمان این است که ما هنوز مقیم ایالت نشدیم، باید حداقل یکسال متوالی ساکن باشیم تا بتوانیم از تخفیف شهریه برخوردار شویم. با وضعیت  فعلی ما که چهارماه بیشتر نیست ساکن شده ایم مجبوریم بالاترین نرخ شهریه را بپردازیم. در حالی که هنوز به  تصمیم قاطع نرسیده ام، پاس کردن کردیت های عمومی  منطقی ترین گزینه ی ممکن به نظر می رسد.خلاصه این که این چند روز خیلی فشرده درگیر این مسائل هستم. امیدوارم آنچه خیر است پیش بیاید.

پی نوشت: آقای همسر امتحان رانندگی را با موفقیت پاس کرد آن هم در روز تولدش. من هم امتحان کالج را در روز تولدم پاس کردم. کادوی تولدمان هم بلیط سالیانه شهربازی بود. اگر بدانید اینجا چه شهربازی خفنی دارد دلتان می سوزد!

نظرات 6 + ارسال نظر
مینو پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 09:06 http://minoog1382.blogfa.com

مبارکههه عزیزم.ایشالاخبرهای خوش بیشتری بخوونیم ازت.

ممنونم مینو جان. واسم دعا کن

Trane fn سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 11:27

تبریک میگم موفقیت شما و جناب همسر و تحسین میکنم تلاش و پشتکار بی نهایتتون

ممنونم ترانه جان

ابانا یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 12:06

ینی الان تو ب ما فخر فروختی و دلمونو سوزوندی؟؟!!
تبریک میگم... ایشالا خبرهای بهترتر..

ممنونم آبانا جان
قصدم دل سوزوندن نبود تاکید روی خفن بودنش بود

الی جمعه 15 دی 1396 ساعت 23:57 http://elhamsculptor.com

موفقیتهات مستدام

برا شهر بازی هم دلمون سوخت
صدای جیز جیزش هم داره میاد

مرسی الی جان
بذار وقتی رفتم عکسشو میذارم

بهار شیراز جمعه 15 دی 1396 ساعت 23:03


تبریک می گم صحرااااااا...
همیشه به شادی و خبرهای خوبه خوبببببببببب

فدات بهار جان‌ . این تازه قدم اول اولشه . دعا کن برامون

کیهان جمعه 15 دی 1396 ساعت 22:25 http://mkihan.blogfa.com

با امید به موفقیتهای بیشتر درآینده برای شما و هسر گرامیتان.
شاد و پیروز باشید.آمین

ممنونم کیهان خان از آرزوهای خوبتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد