اوصیکم به ورزش!

*  امروز دو دور دویدن دور  زمین ورزشی کالج نزدیک خانه را به سه دور ارتقا دادیم و من واقعا کم آوردم. این محوطه ی دویدنش کم طولانی هم نیست، حدود سه چهارم مایل برابر 1200 متر هست. ادل با هیکل آمریکایی اش خیلی راحت از پس سه دور برآمد اما من بعد از چند روز بی فعالیتی به نفس نفس افتادم. اما از سیر تدریجی پیشرفتم راضی ام. از روز اول که بعدش دچار کرامپ های عضلانی شدم تا الان که دو دور را بدون بدن دردهای بعدش راحت می دوم . اگر بتوانم سه دور را بدون اذیت شدن بدوم به پیشرفت بزرگی نائل شده ام. :))

* امشب باید کیک بپزم برای مهمانی فردا. مشکلی با پخت کیک ندارم. مهمترین قسمتش تزئین کیک هست که می خواهم جدید باشد و خلاقانه. خدا رحم کند! هر وقت خواستم در تزئین کیک نوآوری کنم یک دسته گلی به آب داده ام. آخر اینجا خامه ی تزئینی شان یک مدلی است و من تا حالا اینطوریش را ندیده بودم. برایم دعا کنید. اگر خوب شد عکسش را برایتان می گذارم و اگر نگذاشتم به رویم نیاورید!

* قرار است ادل دوست پسرش "زیگی" را در این مهمانی معرفی کند.  هم هیجان زده است و هم نگران. انگار دوست پسرش زود با غریبه ها ارتباط برقرار نمی کند. من هم توصیه های لازم را به آقای همسر داده ام که هوای زیگی را داشته باشد. هرچند خود همسری هم زودجوش نیست و با هر مدل آدمی ارتباط برقرار نمی کند. ببینیم چه پیش می آید.

* اگر حالتان زیاد بد می شود ورزش کنید، روحیه تان 180 درجه عوض می شود.

نظرات 5 + ارسال نظر
بیضا یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 21:16

صحرا جونمم عکس کیک رو دیدم خیلی خوشمزه به نظر میرسه نوش جونتون حتما خیلی خوش گذشته همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم

اره عزیزم. جای شما خالی. خیلی خوب بود. کیک هم که من در حد یه لقمه خوردم خوب شده بود خدا رو شکر دوست داشتند همگی

Trane fn یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 06:20

منم میخوام بعد امتحانات ترم برم باشگاه خیلی دوست پایه عالیه به ادم انگیزه میده . منم کیک درست کردم اون شب که حالم بد شد اخرش ولی سوخت کریسمس شادی داشته باشید

دفعه ی بعد انشااله نمیسوزه

تیلوتیلو یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 00:01


ورزش خیلی خوبه
اما خودت ایران بودی و میدونی چقدر کمبود وجود داره

آره خصوصا در مورد دویدن . ولی مثل بهار بانو میشه رفت باشگاه . باشگاهم حال آدمو خوب میکنه

بهار شیراز شنبه 2 دی 1396 ساعت 23:34

ای جااااان...منم دوره نقاهت ام تمام شده، از امروز میرم باشگاه...دل تو دلم نیست

شما که نطیر نداری بهار خانوم

محمدرضا شنبه 2 دی 1396 ساعت 12:14 http://bitterthancoffee.blogsky.com

چه اصراریه کم جوشارو زود جوش کنید نمیدونم :))
منم تا کسی کاری بهم نداشته باشه کاری به کسی ندارم
که فکر کنم دخترا خیلی خوششون نمیاد از این قضیه. اره؟

آره خوب. ما دوست داریم "مرد"مون اجتماعی باشه، خوشرو و محبوب باشه تا تو دلمون هی ذوق کنیم و بقیه هی حسودی کنن بگن خوش به حالش :)))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد