حلقه ی دام بلا

# خواندن زبان را به صورت جدی شروع کردم. برای خودم تا شروع سال جدید میلادی ددلاین گذاشتم که پرونده تافل را به کل ببندم و یک بار برای همیشه خیالم را از این جهت راحت کنم. انگار چند شب زنده داری پشت سر هم روی سیستم خوابم اثر گذاشته و دیشب هم  از ۳ صبح زودتر نتوانستم بخوابم. من هم تنبلی نکردم و به جایش زبان تمرین کردم. مفید بود خدا را شکر.


# بدن آدمی مایع قوامی است که در هر قالبی بریزی اش، شکل همان را می گیرد. چرا آن را در هیئت یک جام بلورین درنیاوریم؟ 


# اتفاقی به یک غزل سعدی برخوردم و این دو بیت چشمم را حسابی گرفت: 


سلسلهٔ موی دوست حلقه دام بلاست

هر که در این حلقه نیست فارغ از این ماجراست

گر برود جان ما در طلب وصل دوست

حیف نباشد که دوست دوست‌تر از جان ماست

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 17:37

خوب هستی
اونجا روزگارت خوبه؟

شکر. خوبم

تیلوتیلو شنبه 13 آبان 1396 ساعت 08:35

موفق باشی
هرجا که هستی و مشغول هر کاری هستی
تو دختر قوی و با اراده ای هستی ... هرچی را بخوای به دست میاری

مرسی گندم عزیز. انشاالله خیر برای همه مون پیش بیاد

محمدرضا جمعه 12 آبان 1396 ساعت 22:09 http://bitterthancoffee.blogsky.com

۶ شدم. ۶.۵ میخواستم

محمدرضا جمعه 12 آبان 1396 ساعت 19:28 http://bitterthancoffee.blogsky.com

ایشالا که قبول میشی و به خوبی تمومش میکنی میره

انشاءالله
آیلتس خودت چی شد؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد