دوست

جای خالی دوست این روزها بیشتر از همیشه توی ذوق می زند. این روزها متوجه شدم دوستی ندارم که بخواهد به من زنگ بزند و احوالم را بپرسد. قصد مظلوم نمایی ندارم. روزهای اول ماری دوست خوبم، بی آنکه بداند بالاخره به مقصد رسیدم احوالی از من گرفت. بعدش هم خودم با چند نفر از دوستانم ارتباط گرفتم و خوش و بشی کردم. اما مسأله این است که کسی نیست بخواهد خودش بی بهانه زنگ بزند و جویای احوالم شود. شاید فکر می کنند زندگی صحرا زیادی پرفکت است و به دوست احتیاج ندارد. وقتی به دوستهای صمیمی ام فکر می کنم  می بینم نسبت زنگ زدن و خبر گرفتن من به آنها شاید بیشتر از ده به یک باشد. همه ی ما سرمان شلوغ است و با مسائل کوچک و بزرگ سروکله می زنیم، ولی شرط انصاف نیست که من باید همیشه کسی باشم که یاد دوستان می افتد. گاهی که دلم خیلی تنگ می شود همه ی این چیزها را نادیده می گیرم و باز هم پیام می دهم و زنگ می زنم اما گاهی هم مثل این روزها دلگیر می شوم و تصمیم می گیرم همه ی آنها را همانجا جا بگذارم و در را به رویشان ببندم. شاید در پشتی  را برای آزی و امی باز بگذارم شاید هم نگذارم...
نظرات 7 + ارسال نظر
ابانا شنبه 29 مهر 1396 ساعت 13:08

البته واقعا گرفتاری هم هست. من خیلی وقتا دلم میخاد ب خیلیا زنگ بزنم اما وقت نمشه و یادم میره. بعضی دوستام هستن انقد همیشه حالمو میپرسنو بهم زنگ میزنن من همیشه شرمندم ک‌خودم زنگ‌نمیزنم‌. با اینکه دوسشون دارم و از زنگشون واقعا خوشال میشم

درست میگی. برای خودم هم پیش اومده. اون روز دلم گرفته بود

مینو پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 15:17 http://minoog.1382.blogfa.com

این ده به یک خیلی آزاردهنده اس،چیزی که باعث شده به تدریج دربه روی خیلی هاببندم وبی خیالشون شم.

من هم رسما در به روی خیلی ها بستم

پرفسور خسته پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 00:07 http://porfossor.blogsky.com

شماره بدم؟! جدای از شوخی همه‌ی ما تنهاییم. الکی دلمون خوشه چارنفر دور و برمونه. همون چار نفر هم موقع کاری تنهامون می‌ذارن. پس ینی چی؟! این ینی تنهایی واقعی.

بله همه در تنهایی بزرگمان شریکیم

بهار شیراز چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 10:26

حالا اونجا دوست جدید پیدا می کنی...کمی صبور باش دخترکم.دوست باید نزدیکت باشه رو در رو حرف بزنی، باهاش قدم بزنی، بغلش کنی...

امیدوار باش به روزهای خوب، به دوستان خوب، به کار خوب

درست میگی بهار جان. دوستی که بشه باهاش قدم زدم آرزوست

الی دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 23:21 http://elhamsculptor.blogsky.com/

دوست خوب نعمته که اینروزا متاسفانه کیمیا شده

رفیق بامرام نایابه، نایاب

محمدرضا دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 19:10 http://bitterthancoffee.blogsky.com

اوهوم :)

:)

محمدرضا دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 04:32 http://bitterthancoffee.blogsky.com

همه ما به نوعی تنها هستیم. من این اطمینان رو بهت میدم که دوستانت هم دارن با خودشون فکر میکنند چقدر تنها هستن. و اصلا به این فکر کن اگر ما انقدر تنها نبودیم امکان داشت به فکر این بیوفتیم که آیا موجودات فضایی وجود دارن؟ :)

کامنتت در جهت اینه که باید از بالا نگاه کنم به همه چی تا کمتر سخت بگیرم؟ :)
همه ی ما در تنهایی مون همدرد هستیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد