بد نوشتن

زمانی آنا می گفت می توانم نویسنده ی خوبی شوم اما راستش را بخواهید به مرور زمان نوشتن برایم سخت تر و جان فرساتر می شود. پیدا کردن جمله های درست خیلی وقتم را می گیرد و حس می کنم نوشته هایم خیلی پرتکلف و عصاقورت داده شده است. به گمانم جدا از این نوشته های چند پاراگرافی که نوعی تمرین  است، باید دوباره به خواندن و بیشتر خواندن برگردم. چند وقتی است مطالعه ی آزادم به کلی تعطیل شده و از طرفی بنابر ضرورت اکثرا انگلیسی می خوانم و این تا حدودی استفاده ی واژگان فارسی ام را محدود کرده است.خودتان هم شاید متوجه بد نوشتن این اواخرم شده باشید.

من عاشق نوشتن هستم و  تلاش می کنم به عشقم وفادار بمانم!

نظرات 2 + ارسال نظر
الی دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 17:41 http://elhamsculptor.blogsky.com/

عاشقی سختی داره!!
اتفاقا نوشتار قشنگی داری

ولی افتاد مشکل ها
ممنونم . امیدوارم بهتر هم بشه

ابانا پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 23:02

نه بابا! خوب مینویسی که!

من یکم سختگیرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد