ورژن های من

امروز وقتی موفق نشدم آقای همسر را از خواب بیدار کنم سرم را فرو کردم توی گوشی ام و شروع کردم به فیس بوک و تلگرام و اینستاگرام گردی و وقتی هیچ کدام راضیم نکرد یوتیوب را باز کردم و اولین ویدئویی که روی صفحه آمد را باز کردم‌ . یکی از کنسرتهای محسن یگانه بود و بعد از شنیدنش یادم آمد یک زمانی چقدر طرفدار یگانه و آهنگهای شکست عشقیش بودم. بهانه ای شد تا به آهنگهای جدیدش گوش کنم و بعدش هوس  صدای شادمهر کردم و شروع کردم به پلی کردن موزیک ویدیو های جدیدش و ناخودآگاه غم آمد و نشست روی قلبم. یاد خاطراتم افتادم، یاد احساساتی که داشتم و شوق و انگیزه ای که زمانی از  تپیدن قلب عاشقم نصیبم شده بود.وبلاگ قبلیم یادتان هست؟ اگر قسمتهای تلخ آخرش را فاکتور بگیریم آن قسمتهای عاشقانه اش تجربه ی دمیده شدن روحی دوباره در کالبد تنم بود، شبیه هیچ کدام از ورژن های خودم نبودم و دختربچه ای شاد در من می رقصید. نیاز به تجربه ی دوباره ی چنین حسی دارم، حسی که زندگی را برایم رنگارنگ کند. دخترک غمگین درونم از غمگین بودن خسته شده است...

عجیب نیست که در حال حاضر دوستی ندارم که بتوانم برایش حرف بزنم؟ در زندگی روزانه ام در کابل هیچ گزینه‌ای برای دوستی ندارم. آقای همسر پررنگ حضور دارد اما نمی توان از یک مرد انتظار داشت تمام حرفهای زنانه تو را درک کند. ساعتهای خالی ام را با فیلم و وب گردی می گذرانم و آن را مصداق نوعی خودکشی می پندارم. من به روزمرگی دچار شده ام.

نظرات 2 + ارسال نظر
بیضا دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت 12:40 http://mydailydiar.blogsky.com

صحرای عزیزم واقعا درکت کردم من هم به همی حس روزمره گی دچار شدم امروز وقتی که با همسر چت میکردم این موضوع رو براش گفتم که من خیلی تنهای دوست ندارم خواهر هم ندارم و اقعا یکیرو ندارم که باهاش خیلی راحت باشم همسر گفت من که هستم گفتم تو هستی ولی اولا تو خیلی از من دوری و یکی از دلایل این حس شاید دوری همسر هم باشه دوما این که تو همسر استی و من یه دوست که خیلی باهاش راحت باشم میخام. ولی عزیزم ما باید قوی باشیم تا بتونیم زنده گی کنیم. به امید روزهای پر انرژی و پر از خوشی در زنده گیت.

ممنونم بیضا جان از دلداریت. امیدوارم بالاخره جایی آرام بگیریم و دوستان جان فراوانی پیدا کنیم

تیلوتیلو پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 09:52 http://meslehichkass.blogsky.com/

تو قوی تر از اونی هستی که دچار روزمرگی بشی
تو روزهای سخت زیادی را سپری کردی
به خودت سخت نگیر از روزهای آرومت لذت ببر و انرژی ذخیره کن برای روزهای پرتلاش و پرهیاهوی پیش رو

از این دیدگاه بهش نگاه نکرده بودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد