خداحافظ تهران!

امروز روز آخری است که تهران هستم. هنوز وسایلم را جمع نکرده ام. دیروز برای آخرین بار به دانشگاه رفتم و با استاد مورد علاقه و دوستانم خداحافظی کردم. با خود گروه و دانشکده و دانشگاه هم درونی خداحافظی کردم. فشار زیادی را تحمل کردم، حجم وسیعی از دلتنگی سراغم آمده بود. دل کندن از فضایی که در آن چند سال با پوست و استخوانم زندگی کرده ام واقعا سخت بود. خون زیادی به صورتم دویده بود و داغ کرده بودم. مریم موقع خداحافظی می گفت دو قطره اشک بریز بدانیم دلت برایمان تنگ می شود و من گفتم اگر شیر اشکهایم باز شود همه ی اینجا را سیل بر می دارد. در طول این هفته و هفته ی قبل با کسانی که برایم مهم بودند خداحافظی کردم و شاید سخت ترین کاری که مانده خداحافظی  آوا است. دوست قدیمی که این دو سه ماه اخیر در خانه اش زندگی کردم و عمق تنهایی اش را خوب درک کردم. با رفتن من بار دیگر تنها می شود و دوست ندارم دوباره به دامن افسردگی برگردد. آخرهای شب که چراغ را خاموش می کنیم از توی رختخواب با هم حرف می زنیم تا خوابمان ببرد و همین چند شب پیش وقتی دیگر فکر می کرد خوابیدم گفت صحرا اگر تو بروی من دیوانه می شوم و باید بیایی توی تیمارستان دنبالم بگردی. ناراحت شدم. آوا دوست قدیمی من دختری بسیار حساس و فوق العاده خوش قلب است‌‌. روحیه ی حساس او باعث شده با هر کسی ارتباط برقرار نکند و به هر قیمی با هر کسی دوستی نکند. امیدوارم آوای عزیز من بتواند ساحل آرامشش را پیدا کند و دختری شاد و سرزنده باشد. 

پ.ن: چتد ساعت بیشتر وقت ندارم برای جمع کردن!

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدرضا جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 01:14 http://bitterthancoffee.blogsky.com

من اول تابستون میرم

به سلامتی. امیدوارم هرجا که هستی موفق باشی

بهار شیراز سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 14:12

به سلامتی .... خبر سلامتی ات رو بهمون بده ... بگو که در آغوش یار آرام گرفتی

چشم عزیزم

محمدرضا دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 12:47

ای وای :)
خداحافظی سخت ترین کار دنیاست
خوش به حالت میتونی برگردی، من احتمالا برای سربازی نتونم به این زودی ها برگردم. حتی فکر کردن بهش هم دیووانه کننده هست

رفتی یا داری میری؟

eli_rzn پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 19:16 http://bahaar.tk

روزتون پر از رنگهاى قشنگ پر از خبرهاى خوب سرشار از انرژى مثبت یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
65168

تیلوتیلو پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 11:01 http://meslehichkass.blogsky.com/

الهی هرجا هستی و هر کاری میکنی سالم و شاد باشی
دلم برای آوا لرزید

با دعای دل پاک تو گندم جان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد