حس خوب

می خواهم یک چیزی بگویم، نگویید این دختر زیادی ذوق کرده است. خیلی خوشحالم که ازدواج کرده ام! داشتن کسی که آدم را همه جوره با هر شرایطی بخواهد و دغدغه روز و شبش آسایش تو باشد خیلی شیرین است. این شیرینی باعث شده وقتی حلقه ام را می پوشم انرژی مثبت بگیرم و اوقاتی که بیرون هستم و یادم می رود حلقه را بردارم حس کنم چیزی گم کرده ام. آقای همسر بیشتر از قبل یاد گرفته هوایم را از راه دور داشته باشد و این خوشحالم می کند. از دور به حرفهایم گوش می کند و وقتی بهش غر می زنم که خانه را به هم ریخته فردایش  همه جا را جارو می زند و مرتب می کند و من کلی خوشحال می شوم. دلم برای پیش هم بودنمان تنگ شده و او برای آمدنم لحظه شماری می کند. اول زندگی از هم دور افتاده ایم اما هردویمان خوب صبوری را یاد گرفته ایم. پرونده ی رفتنمان هنوز تکان نخورده و ناگزیر به روال عادی زندگیمان ادامه می دهیم. 

پی نوشت: حس خوبم را باید ثبت می کردم تا یادم نرود.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 01:25 http://bitterthancoffee.blogsky.com

چقدر خوب که اینو میشنوم

بهار شیراز پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 10:17

خدا رو شکر که خوشحالی ...همیشه به عشق بازی
فاصله خر است ، دوری خر است

بعله خر بسیار بزرگیست فاصله

تیلوتیلو چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 09:41 http://meslehichkass.blogsky.com/

الهی همیشه لبریز از حس های خوب باشی
خیلی خوشحالم برای این حس و حالت

برای تو هم چنین حسهای خوبی آرزو دارم گندم عزیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد