سر خط خبرها

اوضاع خوب است، از وقتی آمدم افتاده ام روی دور امتحانات عقب افتاده ی ترم پیش. فرصت سر خاراندن ندارم. استاد راهنما حسابی  شاکی است که کجایی و چیکار می کنی؟ و من وقت نمی کنم بروم بگویم این چند روز را بیخیال من باش. البته که فکر کنم باید کلا بی خیال من شود، چون ماه دیگر دوباره دارم می روم و جرأت ندارم بروم بگویم نیامده دوباره راهی شدم!

 تاریخ مصاحبه مان مشخص شد و من در کنار امتحانات به طور فشرده دارم کارهای خروجی گرفتنم را انجام می دهم تا ماه دیگر در روز مصاحبه حضور داشته باشم. در کنار همه اینها کلی خرید کوچک و بزرگ دارم و هنوز وقت نکرده ام بروم بازار و خرید بکنم. از طرفی دارم کارهای جمع کردن اسناد تحصیلیم را انجام می دهم که به دلایلی کمی پیچیده شده است و به دنبال روزنه نجات می گردم که بتوانم در این فرصت کم آماده شان کنم. کارهایم را اگر ننویسم یادم می رود. 

هر روز به وبلاگ هایتان سر می زنم و دنبالتان می کنم، بر من عفو نمایید که مجال نظر دادن نیست.


پی نوشت: حال آقای همسر خوب است و اوضاع رابطه با وجود نوسانات بالا و پایینی که شخص خودم مسئول درجه یک ایجاد آنها هستم بسیار عالی است. آقای همسر حسابی صبور است و هرچه من هر روز یک بهانه ای می آورم و نق می زنم او با حوصله آنها را به جان می خرد و در نتیجه از رو می روم و  ملتفت می شوم که رویه ام اشتباه است و باید در رفتارهایم انعطاف و صبوری بیشتری به خرج دهم. کلی هم ذوق داریم که ماه دیگر پیش هم هستیم و یک جورهایی هر دویمان لحظه شماری می کنیم.

من آقای همسر را دوست دارم. خدایا شکر!

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار شیراز شنبه 1 آبان 1395 ساعت 11:13

صحرا از تیلو خبر نداری؟ حالش خوبه ؟ نمی دونم چی شده روزه سکوت گرفته طفلک ... خدا کنه روبراه باشه

سلام بهار بانو. خوبی خانوم؟ نه راستش. منم هر روز چک میکنم وبلاگش خبری نیست که نیست.

بهار شیراز شنبه 24 مهر 1395 ساعت 08:23


روبراهی بانووو؟ بیشتر بنویس عامووو

برسم حتما بهار بانو

سارای قصه جمعه 23 مهر 1395 ساعت 18:27

شکر..

فاطمه سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 10:05 http://aamiin.blogfa.com

خدا را شکر

مخلصم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد