خوشبین

آقای خاستگار نتوانست مرخصی بگیرد برای پیگیری کارها در این هفته، دو روز آینده بازدید رئیسشان از شرکت است و عملا کارها می افتد به هفته دیگر. من هم گفتم حوصله ندارم الکی تهران بمانم آخر هفته می روم خانه بدون اینکه کارهای اداری خروج از کشور را انجام بدهم. گفت باشد اشکالی ندارد.  تیکه ام را هم بهش پراندم که اگر بهت سخت نمی گرفتم همینطوری دست روی دست می گذاشتی که کارها اتومات پیش برود. بیچاره فکر کرد دارم شوخی می کنم من هم زدم توی ذوقش که خیلی هم جدی هستم. کلا آدم خوشبینی است و معتقد است همه چیز درست می شود و باید صبور بود. من که آدم این مدلی نیستم حسابی حرصم در می آید از بیخیالیش. این طور که به نظر می رسد داستان آمدن آقای خاستگار حالا حالاها کش می آید.
بعدا نوشت: علیرغم  به هم ریختن دم و دستگاه گوارشم به همراه تبی که دارم روزه گرفتم. الان شدیدا اگرسیو هستم. فکر کنم خدا هم راضی نباشد در ازای روزه داری ام به این و آن بپرم. دختر بی حوصله ای شدم این روزها
نظرات 5 + ارسال نظر
آنا دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 14:18

خوب او دغدغه های تو را ندارد. یک طرف جوی ایستاده است یا دست تو را هم می گیرد می برد آن طرف یا تنهایی ادامه می دهد. یک کم هولش کن.

هلش که کردم. کلا همه کارها تو هم گره خورده. نمیدونم چه حکمتیه وقتی میخای همه چی رو روال پیش بره یهو همه چی تو هم میپیچه

بهار شیراز دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 12:14

بانو جان به جوان مردم سخت نگیر ... همه چی درست میشه انشاأالله .

به به بهار خانوم. قدم رنجه نمودین، خونه مونو منور کردین.

تیلوتیلو دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 11:49 http://meslehichkass.blogsky.com/

منم خیلی دل کوچولو هستم
تحمل ندارم
وقتی یه چیزی میخوام بی قرار میشم
عوض آقای دکتر.... وای... اولش مچ شدن بااین جالت برام خیلی سخت بود
من شوق و هیجان و عجله داشتم
اون آروم و صبور و مقاوم بود
ولی بعدا این خصوصیت شد بهترین مایه آرامش من

خصوصیتش در حالت کلی خوبه اما سر بعضی مسائل مهم بعضی وقتا منجر به سهل انگاری میشه و عواقب بد با خودش میاره

نیلی دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 11:35 http://niiliia.blogsky.com

صحرا به هررررر مرردی ک برخورد میکنم این روزا، انقد خوشبین و ریلکس و بیخیاله که ادم به خودش شک میکنه که نکنه من دارم اشتباه میکنم...
خدا عاقبت هممون رو بخیر کنه

واقعا خدا عاقبتمونو به خیر کنه

تیلوتیلو دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 08:44 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام صحرا جانم
عزیزدلم صبوری کن... منم تحمل بیخیالی را ندارم ... یهو قاطی میکنم
روزه داری این روزها سخته ... اگه نتونیم مدیریت کنیم و سختترش کنیم مریض میشیم... یه کم بیشتر هوای خودت را داشته باش

سلام گندم. خوبه هرچی من عجول و کم تحملم اون تحملش بالاست. تعدیل میشه دیگه !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد