یک ماه گذشت

سلام به همگی. این یک ماه orientation سرم خیلی شلوغ بود. از انتخاب پروژه تحقیقاتی تا انتخاب استاد راهنما و چرخیدن در بخش های مختلف داروخانه و بیمارستان تا با شرایط کاری فارمسیست ها آشنا بشوم. وَن را به عنوان استاد مشاور انتخابم کردم. قبلا در موردش نوشته بودم که در بخش پیوند عضو مشغول است، خانمی  جوان احتمالا هم سن و سال خودم است و دو تا بچه کوچک دارد، باهوش است و علاقه زیادی به یادگیری مداوم دارد. اصالت آسیای شرقی دارد نمی دانم کدام کشور، شخصیت زیرک در عین حال محجوبی دارد ویژگی مشترک خیلی از آسیای شرقی‌هایی که تا حالا برخورد داشته ام. وقتی با هم جلسه گذاشتیم خیلی دوستانه گفت هروقت هرکاری داشتم می توانم سراغش را بگیرم. از هدفهایم پرسید و اینکه چطوری می تواند کمکم کند تا به آنها برسم. من هم گفتم "گاهی اوقات ممکن است از حجم کارها و استرسش کم بیاورم و لطفا آن موقعها بهم روحیه بده تا  عقب نیفتم". قبول کرد و قرار شد لیست همه ی پروژهایم  را برایش بفرستم و تقویمم را جوری تنظیم کنم که ددلاین شخصیم یک هفته جلوتر از ددلاین اصلی باشد و همه ی آن تاریخها را برایش بفرستم تا روند پیشرفت کارهایم را چک کند. دیگر اینکه پروژه ی تحقیقاتی ام با جیمز خیلی سریعتر از چیزی که فکر کردم پیش می رود. یک متخصص بیماری‌های عفونی هم در پروژه هست که اسمش دکتر ریک هست. این دکتر ریک را من قبلا از نزدیک دیده ام. شخصیت جالبی دارد، مردی با قامت متوسط، سفیدپوست با موهای مشکی، خوش انرژی، مثبت همیشه  یک پاپیون کوچولو روی پیراهنش بسته، لهجه اش شبیه روس هاست اما فامیلیش اسپانیایی است  احتمالا از لاتینوهای آمریکای مرکزی باشد.دکتر ریک می خواهد پروژه را سریعتر شروع کند و برای همین این هفته با متخصص آمار جلسه داریم. از فردا کارورزی بخشها شروع می شود و من برای یک ماه در بخش قلب خواهم بود. برنامه امشبم این است که بیماریهای قلب را مرور کنم و فایلهای مربوطه را دسته بندی کنم تا وقتی دارم چارت مریض را می خوانم اطلاعات لازم دم دستم باشد. راستی دو تا امتحانهای بورد را دادم، امتحان فارمسی را پاس کردم و منتظر نتیجه امتحان قوانین و مقررات هستم. نتیجه اش این هفته می آید. برایم دعا کنید.

نظرات 6 + ارسال نظر
جان دو جمعه 13 مرداد 1402 ساعت 08:32 https://johndoe.blogsky.com/

سلام
یه موردی که توی پست ها به شکل غیر مستقیم دیده می شد کثرت مهاجرین هست و برام جای سوال که آیا اصلا شخص واقعا آمریکایی دیده میشه اون حوالی

اگه منظورت از آمریکایی سفیدپوسته بله زیاد هستن، و خیلی از شخصیت‌هایی که من توصیف می کنم متولد آمریکا هستن و آمریکایی تمام عیار هستن فقط برای اینکه خواننده ها بتونن تصور کنند از نژادشون می نویسم.

بانوی کویر پنج‌شنبه 12 مرداد 1402 ساعت 03:28 https://banooyekavir.blogsky.com/

چه لذتی داره خوندن این پستها که همش بوی انگیزه و تلاش و پیشرفت میده
برای ماهایی که در اوضاع نابسامان وطن وقت و انرژیمون میگذره ، شنیدن و دونستن از شماها دلچسب هست صحرا جانم

میدونم چی میگی بانو جان، ممنونم که میخونی

قره بالا چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت 15:04 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

به سلامتی ان شاء الله

ممنونم عزیزم

فنجون دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 01:40 http://Embrasser.blogsky.com

موفق باشی دختر سختکوش ...
میگم من برای پست اخیرت کامنت گذاشته بودم، نیومده؟

ممنونم عزیزم
کامنتی ندیدم ازت

ترانه یکشنبه 8 مرداد 1402 ساعت 13:58

موفق میشی صحرا جان

ربولی حسن کور یکشنبه 8 مرداد 1402 ساعت 12:25 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
به سلامتی آپ کردین
پسوند ون و وند مال لرهای غیور کشورمونه
امیدوارم توی امتحانات موفق باشید

بله آخر هفته وقتم یه کوچولو آزادتره
ممنونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد