کفش، مصاحبه و غیره

تصمیم داشتم کفش رسمی راحتی برای بیمارستان بخرم به خصوص که الان با لباس رسمی هر روز باید برم و نمی‌تونم کتونی بپوشم. یه مدل کفش هست اسمش clog هست خیلی از پرسنل بیمارستان دیدم پاشون می کنند‌ خیلی یغور و سنگین دیده میشه ولی انگار همون باعث میشه وقتی ساعتها سر پا هستی فشار روی پا کمتر بشه و البته درد کمر هم ناشی از پوشیدن کفش بدون ساپورت به وجود نیاد. خیلی اینور اونور توی مدلهای شناخته شده گشتم اما نمیدونم چی شد سر از وبسایت کفش فروشی محبوبم clark دراوردم و یه جفت کفش رسمی شیک خریدم. فکر کنم علتش این بود که ۴۰درصد تخفیف زده بودند روی کفش ها و اینکه کفشی که فعلا می پوشم یه گوشه اش به جایی کشیده و خراب شده البته اونقدر توی چشم نیست اما خوب بهانه ای شد برای خرید. اینم عکسش:


این روزها، روزهای شلوغی هست کلی مصاحبه برای رزیدنسی انجام دادم و مصاحبه های بیشتری هم در راهه، یک ماه پیش رو ماه سرنوشت سازیه برام دعا کنید‌.

 امروز رفتم کت شلوار بگیرم برای مصاحبه جمعه نمیدونم چرا  macy's هیچی نداشت جز چند تا مدل محدود که خوشم نیومد. سوئیتی که الان دارم خیلی تکراری شده و کت های قدیمیم دیگه اندازه ام نیست. امروز برم فروشگاههای دیگه ببینم چی پیدا می کنم. 

پسرک هم کلی بزرگ شده تولد دو سالگیش دو هفته پیش بود. نمیدونم چرا من رو بَ بَ صدا میکنه به جای ماما اما پدرش رو در شیرین ترین حالت ممکن دَدی صدا میکنه. پسرک حروف الفبای انگلیسی رو یاد گرفته و جز چندتا حرفی که تلفظشون براش سخته همه رو تقریبا درست میگه. نمی دونم کی باید خوندن رو یادش بدم یا اصلا چطوری یاد بدم. حروف رو هرجا ببینه میتونه بخونه اما تصوری از کلمه نداره. اعداد رو هم تا بیست بلده هرچند هنوز یک رو به فارسی میگه و بقیه رو به انگلیسی :) تصمیم دارم الفبای فارسی رو هم یادش بدم کم کم اما پدرش میگه ممکنه گیج بشه که البته بعید میدونم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مینو شنبه 8 بهمن 1401 ساعت 00:47 http://Minoog1382.blogfa.com

شددوسال...انگارهمین دیروزبودازبارداری مینوشتی وتولدش...تنش سلامت باشه

ممنونم مینو جان، سلامت باشی

ترنج جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 15:49 http://khoor-shid.blogsky.com

تولد پسرک با تأخیر مبارک.‌امیدوارم که کارهای رزیدنتی خوب پیش بره. منتظر خوندن خبرهای خوب هستیم.

ممنونم ترنج جان، انشاالله نتیجه اش خوب باشه

ترانه یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 06:32

مبارکت باشه عزیزم. منهم کلارک دوست دارم. هرچند مدتهاست توی مدرسه فقط کفش ورزشی می پوشم.
عجله نکن توی یاد دادن خوندن به پسرک. براش قصه زیاد بگو و ازش در مورد قصه با کلمات "کی؟چی؟ کجا؟ چرت؟ سوال کن.
میتونی کلمات رو روی کارت بنویسی و بهش نشون بدی.
شکل کلمات رو میتونه یاد بگیره.

همین کارو می کنم ترانه جان، سعی میکنم براش کتاب بخونم البته اگه بتونه آروم بشینه و گوش بده

نسترن یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 06:29 http://second-house.blogfa.com/

کفشت مبارک خانم دکتر عزیز امیدوارم نتیجه مصاحبه ها همونی بشه که دلت میخواد

ای جااان به پسرک فکر کنم هنوز برای آموزش زوده

ممنونم نسترن جان، امیدوارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد