موی سپید را فلکم رایگان نداد

تعداد موهای سفید من رو به افزایش است در حالی که آقای همسر با اینکه پنج سال از من بزرگتر است سه تار موی سفید بیشتر ندارد که تازه آن ها هم بعد عروسی سفید شده اند. چند روز پیش که جلوی آینه داشتم موهای سفیدم را دید می زدم و برایشان غصه می خوردم آقای همسر با بدجنسی تمام گفت "با موهای رنگ کرده سرم را کلاه گذاشتی" و من هم که اصولا عادت ندارم چیزی را بی جواب بگذارم در جوابش وقت های پی در پی دندانپزشکی اش را به رویش آوردم و گفتم "اگر قرار بود قبل از ازدواج تست سلامت بگیریم مطمئن باش که رد می شدی" و یک لبخند شیطانی حواله اش کردم و آقای همسر ماند غرامت زده از کار خویش :))

 جدای از شوخی، هرچه که موهای من زود سفید شده اند بزنم به تخته موهای مادر آقای همسر شباهتی به موهای یک پیرزن شصت و اندی ساله ندارد. تعداد موهای سیاهش بر سفیدها غالب است و احتمالا آقای همسرهم به مادرش رفته است و البته هر دو یک ویژگی مشترک دارند؛ جوشی و استرسی نیستند. آقای همسر نسبت به خیلی از مسائلی که من برایشان حرص می خورم بی تفاوت است و من را هم بابت استرس های بی مورد شماتت می کند‌. وقتی  آهنگ پخش می کنیم و به آهنگ شاد می رسیم بلند می شود به رقصیدن و دست دراز می کند به طرفم به درخواست همراهی و وقتی مقاومت کنم زورکی بلندم می کند و تا پایان آهنگ نگهم می دارد. بله، چنین آقای همسر خجسته ای داریم و همین دل شاد و خیال راحتی که دارد من را هم تا حدی از غصه های بی مورد دور می کند. 

پی نوشت: چهارشنبه پرواز می کنیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
پگاه چهارشنبه 7 تیر 1402 ساعت 23:18

اینکه گفتید حالا با پسر کوچولوتون می رقصه در کنار این مرور خاطرات خیلی دلچسب شده.

هاها، همسر آدم دلشادی هست خدا رو شکر، تمام این سالها این ویژگی رو حفظ کرده

بهار شیراز سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 11:29

کجایی خانم دکترررررررررررررررر؟ به سرزمین موعود رسیدی ؟

نه هنوز بهار بانو. گویا نطلبیده هنوز

بیضا یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 09:09

صحرای 3 هفته قبل با کمال ناباوری یک تار موی سفید تو سرم دیدم و ناراحت شدم البته موهای همسر مخصوصا شقیقه هاشی خیلی زیاد سفید شدن طوری که قابل دید هست و من همون یک تار رو هم سر به نیست کردم تا ببینم که چه خواهد شد.
صحرا جونم الهی همیشه شاد باشی و سفر خیلی خوب و هیچان انگیز پیش رو داشته باشی. مارو از خودت بیخبر نذار.

تیلوتیلو شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 09:06

نگران تارهای موی سفید نباش
همین که دلت جوان باشه
خودت شاداب باشی و خوشبخت چه اهمیتی داره که موها چه رنگی باشن
چاره شون نهایتا یک رنگ زدن ساده است...
برات کلی دعا و ارزوی زیبا دارم
به سلامتی

آخه برنامه ام این بود به مدت رنگ نکنم موهامو.
مرسی گندم جان به خاطر انرژی مثبتی که میدی

محمدرضا جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 11:24 http://bitterthancoffee.blogsky.com

چه زیباست رابطه شما
. ایشالا هر روز زیباتر بشه.
موفق باشی

انشاالله.
سلامت باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد