علیرغم اینکه از روز اول قرارم این بود اسم تکراری برای بچه انتخاب نکنم اما حالا که ملاقه به ته دیگ خورده، فعلا سر اسم "رایان" توافق کردیم. طبق تحقیقات من رای+ان به معنای اندیشمند است و در اشعار قدیم هم به کار رفته. در عربی نام دربان یکی از دربهای بهشت است که روزه داران از آن وارد می شوند و معنای این طرفیش هم‌ شاه کوچک است. 

من همچنان دنبال اسم هستم اما همسری می گوید اسم را پسندیده و هر اسم دیگری را می توانیم به عنوان اسم وسط انتخاب کنیم. احتمال دارد که نظرم این ماه آخری به کلی عوض شود...


نظرات 7 + ارسال نظر
لاندا سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 01:54

دقیقا خیلی از اسماش عجیب غریبن. منم اصلا اسمی که هر کی بخواد بپرسه چی دوست ندارم.
رایان اسم قشنگیه. ما اون موقع که بهمون گفته بودن نینی پسره، رایان یکی از گزینه های اصلیمون بود.

لاندا شنبه 29 آذر 1399 ساعت 06:40

اسم قشنگیه. مبارک باشه.
اون پیجه
_parsiname_
هست توی اینستا

سلام ‌لاندا جان، چک کردم اسمهاش خیلی نامرسوم نبودند؟ من خودم اسم غیر تکراری دوست دارم اما نه اونقدر که بقیه مدام ‌بپرسند این اسم کجاییه، معنیش چیه یا که تلفظش رو درست به کار نبرن. یک چیز دیگه هم که تا حدودی اینجا مهم هست اینه بعضی اسمها گاهی به یک گروه، نژاد یا مذهب خاص مرتبط هستند مثلا بنجامین یا بنیامین خودمون اسم ‌محبوبی بین یهودی ها هست و مسلمونا انتخاب نمیکنند یا دیوید و متیو مسیحی هست و این داستانها. رایان رو اینجا ایرلندی ها و عربها و کم و بیش ایرانی ها میذارن و خلاصه اینطوریا.

نسترن جمعه 28 آذر 1399 ساعت 12:24

واااای من عاااشق معنیش شدم
خیلیییی قشنگه
دلم خواست پسر داشته باشم و اسمشم رایان باشه

من هنوز رایان رو به کار نمی برم اما همسر چپ و راست وقتی با بچه حرف میزنه رایان میگه بهش گفتم خیلی عادت نکن یهو دیدی نظرم عوض شد

مینو پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 08:09 http://Minoog1382.blogfa.com

رایان اسم قشنگیه ومن دوستش دارم

مینوی عزیزم

تیلوتیلو پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 00:01 https://meslehichkass.blogsky.com/

خیلی هم زیبا
هراسمی که مادر روی فرزند نازنینش بزاره زیباترینه
مادرها با وسواس بهترینها را برای بچه ها میخوان
سلامت و شاد باشی عزیزدلم

مرسی گندم عزیزم ، وسواس و اون کمالگرایی گاهی خیلی اذیت کن میشه

الی چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 12:52 https://elimehr.blogsky.com

رایان اسم خیلی قشنیگه

فکر کنم باید تکرارش کنم چند روزی ببینم به دلم میشینه یا نه

taraaaneh چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 08:50 http://taraaaneh.blogsky.com

رایان اسم قشنگیه.
کیان و ایدن Aiden هم قشنگن

کیان رو خیلی طرفدارش نیستیم و ایدن هم اگر بخوایم فارسی بگیم بعید میدونم معادل آیدین باشه و اگر باشه هم من اسم آیدین رو خیلی نمیپسندم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد